کورتانا برای اندروید با طراحی جدید و اضافه شدن قابلیت‌های تازه به‌روزرسانی شد

دستیار دیجیتالی کورتانا هم‌اکنون می‌تواند به حساب جی‌میل شما متصل شود

افراد بسیار زیادی وجود دارند که از کاربران دستیار دیجیتالی کورتانا بوده و در اکوسیستم گوگل حضور دارند. خبر خوب برای این دسته از افراد این است که خوشبختانه مایکروسافت قابلیت متصل شدن کورتانا به حساب جی‌میل را به این دستیار دیجیتالی اضافه کرده است.

اضافه شدن چنین قابلیتی به کورتانا به این معناست که می‌توانید به‌راحتی به چیزهایی مانند ایمیل‌ها، مخاطبین و مهم‌تر از همه، داده‌های Google Calendar از طریق دستیار دیجیتال دسترسی پیدا کنید. برای تنظیم این ویژگی ابتدا باید از طریق نوار جست‌و‌جوی ویندوز 10 به بخش Cortana Notebook مراجعه کنید. حالا باید با استفاده از آپشن ‘Add a Service’ موجود در بخش سرویس‌های متصل شده، جی‌میل را به لیست سرویس‌های خود اضافه کنید.

اگر تاکنون از حساب جی‌میل خود استفاده نکرده باشید در این مرحله از شما خواسته می‌شود که به حساب جی‌میل خود وارد شوید تا بتوانید دسترسی کورتانا را به اطلاعات حساب خود فراهم کنید. جدای از کاربرد این ویژگی در PC، شما می‌توانید به اطلاعاتی مانند تقویم در دستگاه‌های مجهز به دستیار کورتانا مانند Harman Kardon Invoke دسترسی پیدا کنید. لازم به ذکر است که این عملکرد هم‌اکنون در دیوایس‌های اندرویدی یا آی‌اواس قابل دسترسی نیست اما این قابلیت در آینده‌ای نزدیک برای این دستگاه‌ها فراهم خواهد شد.

6 در مورد “دستیار دیجیتالی کورتانا هم‌اکنون می‌تواند به حساب جی‌میل شما متصل شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH