گلکسی S8

چهارمین نسخه آزمایشی اندروید اوریو برای گوشی گلکسی S8 به‌زودی منتشر خواهد شد

اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که از نسخه آزمایشی سیستم‌عامل اندروید اوریو بر روی گوشی گلکسی S8 یا S8 پلاس خود استفاده می‌کنید، باید بدانید که به‌ زودی ورژن جدیدی از این به‌روزرسانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

براساس پاسخ داده شده به یکی از کاربران توسط عضوی از تیم پشتیبانی سامسونگ در بریتانیا، این شخص تایید نموده که نسخه چهارم آپدیت بتای اندروید اوریو به‌زودی منتشر خواهد شد.

نسخه آزمایشی اندروید اوریو برای گوشی گلکسی S8

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش نیز همین ماجرا در رابطه با انتشار ورژن سوم به‌روزرسانی آزمایشی اندروید اوریو تکرار گشته بود که یکی از اعضای تیم پشتیبانی این غول کره‌ای دنیای تکنولوژی رسما اعلام کرد که بسته مذکور خیلی زود برای کاربران قابل دریافت خواهد بود. مطابق با وعده این شخص، دقیقا یک روز بعد از گفت‌وگوی انجام شده، سامسونگ بسته به‌روزرسانی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

به همین دلیل شاید بتوان نتیجه گرفت که نسخه بعدی این آپدیت نیز به‌زودی و در روز‌های آتی برای کاربران گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس عرضه می‌شود. همچنین گفتنی است همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌نمایید، به احتمال زیاد نسخه نهایی آپدیت اندروید اوریو برای اسمارت‌فون‌های یاد شده، سال آینده و در اواخر ماه ژانویه یا اوایل ماه فوریه منتشر خواهد شد.

6 در مورد “چهارمین نسخه آزمایشی اندروید اوریو برای گوشی گلکسی S8 به‌زودی منتشر خواهد شد”

  1. دوستان اگه یکم فکر کنید دلیل اینکارشو میفهمید
    خوب بود سریع اپدیت میداد مثل ای او اس اپل که همش باگ داشته باشه و به گوشی اسیب بزنه؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH