نسخه پیش‌نمایش اندروید 8.1

اندروید 8.1 برای برخی از کاربران مشکلاتی در خصوص مولتی‌تاچ به وجود آورده است

اوایل این ماه بود که گوگل، به‌روزرسانی اندروید 8.1 را برای پیکسل‌ها و نکسوس ‌های خود منتشر کرد. در این نسخه برخی مشکلات رفع شده و ویژگی‌های جدیدی نیز به آن اضافه شده است. البته این به‌روزرسانی بی‌دردسر نبوده و برای برخی کاربران مشکلاتی را به وجود آورده است.

اندروید 8.1

برخی از کاربران گوشی‌های پیکسل شکایت کرده‌اند که گوشی آن‌ها پس از به‌روزرسانی به اندروید 8.1، در بخش مولتی‌تاچ با مشکلاتی مواجه شده و ظاهرا قابلیت مولتی‌تاچ از روی دیوایس‌شان حذف شده است. این کاربران با ارائه شکایاتی در انجمن گوگل و البته ردیت، اعتراضات خود را در خصوص مشکلات مولتی‌تاچ ابراز کردند. یکی از کاربرانی که دچار این مشکل شده اشاره کرده که پس از دریافت نسخه اول و آزمایشی اندروید 8.1 ویژه توسعه‌دهندگان، این بلا به سر پیکسل جدیدش آمده است.

اگر واقعا چنین مواردی صحت داشته باشد جای تعجب دارد که چرا پیش از عرضه عمومی این به‌روزرسانی، باگ‌های موجود برطرف نشده است. کاربران اشاره کردند که این مشکل به‌خصوص زمانی‌که در حال انجام بازی هستند رخ داده و گوشی در مقابل مولتی‌تاچ واکنشی نشان نمی‌دهد. علاوه‌بر بازی کردن، در برخی مواقع نیز که نرم‌افزارها نیاز به مولتی‌تاچ دارند کاربران با مشکل مواجه می‌شوند.

گوگل پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL

این کاربران روشی موقت و ساده برای رفع این مشکل پیدا کرده‌اند. آن‌ها با بازگردانی اندروید دستگاه خود به نسخه 8.0 مشکل خود را حل کردند. این روش بر روی هرگونه مشکلات ناشی از سخت‌افزار دستگاه تاثیرگذارخواهد بود. به‌نظر می‌رسد که گوگل امروز این موضوع را به عنوان یک مدیر انجمن در انجمن کاربران پیکسل تایید کرده است. به هر حال هنوز مشخص نیست که مقدار زمان لازم است تا گوگل با ارائه راه حلی این مشکلات را برطرف کند.

7 در مورد “اندروید 8.1 برای برخی از کاربران مشکلاتی در خصوص مولتی‌تاچ به وجود آورده است”

  1. سلام گوشی من هواوی هم قابلیت مولتی تاچ نداره و اندرویدش 8.1 و 8 نیز باز نمیگردد
    و موقع انجام بازی ها خیلی ازار دهندس

  2. یکی از کاربرانی که دچار این مشکل شده اشاره کرده که پس از دریافت نسخه اول و آزمایشی اندروید ۸.۱ ویژه توسعه‌دهندگان، این بلا به سر پیکسل جدیدش آمده است.

    خب داداش من نسخه آزمایشی توسعه دهندگان این مشکلات رو داره، اگر نداشت که آزمایشی نبود!!!

    1. جواد بالویی

      دوست عزیز. آزمایشی بودن یک نسخه دلیل نمیشه که همراهش حتما باگ هم وجود داشته باشه بلکه احتمال میره همراه با مشکلاتی باشه..اگه یه نسخه بی ایراد هم باشه بازم میشه بهش گفت آزمایشی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH