فروش روزانه یک میلیون آی‌فون X، آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس توسط اپل

آی‌فون‌های جدید اپل به‌خصوص آی‌فون X را می‌توان در رده گران‌قیمت‌ترین اسمارت‌فون‌های حال حاضر بازار دانست (نسخه‌های مخصوص و پوشیده از چرم و جواهر را فاکتور بگیرید)، اما با این‌حال به‌نظر می‌رسد که با وجود چنین قیمت بالایی، تمایل و درخواست برای تصاحب آی‌فون‌های جدید هم‌چنان در میان مردم وجود دارد که می‌تواند دلیل قانع‌ کننده‌ای برای فروش بالای آی‌فون‌های 2017 باشد.

مطابق اطلاعاتی که شرکت تحلیلی Localytics منتشر کرده، به‌نظر می‌رسد که اپل روزانه بیش از یک میلیون دستگاه آی‌فون X و آی‌فون 8 به فروش می‌رساند. براساس آمارها، آی‌فون 8 سهم 2.22 درصدی در بین کل آی‌فون‌های اپل موجود در بازار دارد که شامل 17.5 میلیون دستگاه می‌شود. به‌نظر آی‌فون 8 پلاس محبوب‌ترین آی‌فون امسال بوده؛ زیرا با کسب سهم 2.94 درصدی در بین کل آی‌فون‌ها، 23.2 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

این در حالی بوده که آی‌فون X علی‌رغم زمان کم‌تری که برای عرضه داشت، توانست 2.63 درصد آی‌فون‌های اپل را شامل شود که 20.7 میلیون دستگاه را تشکیل می‌دهد. البته باید اشاره کنیم که این اعداد رسما تایید نشده‌اند و ممکن است اندکی اختلاف با ارقام اصلی داشته باشند.

آی‌فون X

به‌علاوه، این اطلاعات دقیقا مطابق با آمارهایی است که در گذشته میکس‌پنل درباره فروش آی‌فون‌های اپل در بازه منتهی به ماه نوامبر منتشر کرد. در آن گزارش اشاره شده بود که با وجود زمان عرضه کم‌تر آی‌فون X، این اسمارت‌فون توانست دو برادر دیگر خود را وادار به عقب‌نشینی کرده و در ماه دسامبر فروش بیش‌تری در مقایسه با آن‌ها ثبت کند.

6 در مورد “فروش روزانه یک میلیون آی‌فون X، آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس توسط اپل”

  1. همینه دیگه سهم فروشش از بقیه گوشی ها بالاتره
    سامسونگ ب اون خوبی نمیخرن میرن سراغ ایفون بی خود بی کیفیت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH