آدیداس تمرکز خود را از روی پوشیدنی‌های هوشمند برمی‌دارد

فعالیت در بازار پوشیدنی‌های هوشمند یک مسیر سخت و طاقت‌فرسا دارد. آدیداس یکی از کمپانی‌هایی است که به دشواری‌ها و سختی‌های این بازار پی برده است. این کمپانی در حال تعطیل کردن بخش ورزش‌های دیجیتال خود بوده و قصد دارد بقایای تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه را نیز از بین ببرد.

در واقع آدیداس قصد توسعه هیچ‌گونه سخت‌افزار پوشیدنی را ندارد اما با این وجود هم‌چنان می‌خواهد تجربه‌های دیجیتالی ایجاد کند. آدیداس در بیانیه‌ای که در این‌باره منتشر کرده، گفت:

برای تحریک فعالیت‌های دیجیتالی بیش‌تر و تصاحب مشتری در این بازار کسب‌ و‌ کار پویا، رویکرد‌های راهبردی خود را به دنیای دیجیتال نزدیک کرده، استراتژی خود را بر اساس فعالیت‌های این حوزه دوباره معنا و تمرکز خود را روی تجربه‌های دیجیتالی معطوف کردیم.

در همین راستا، آدیداس تایید کرد که بخش مستقل سازمان ورزش‌های دیجیتالی خود را تعطیل کرده و اکوسیستم برنامه جدید و فعالیت خود در این حوزه را مستحکم خواهد کرد. بر همین اساس آدیداس تمرکز خود را به طور قابل ملاحظه‌ای در حوزه سیستم‌های تجاری و برند‌های Adidas App و Runtastic معطوف خواهد کرد. آدیداس هم‌چنین اضافه کرد:

ما فعالیت‌های دیجیتالی را در تمام بخش‌های کسب و کار خود یکپارچه‌سازی خواهیم کرد و فعالیت خود را ادامه می‌دهیم تا تخصص دیجیتال خود را به صورت یکپارچه و کامل توسعه دهیم.

برای اولین بار، اواخر سال گذشته میلادی بود که گزارش شد آدیداس برنامه‌هایی برای عرضه یک ساعت هوشمند ورزشی مستقل دارد. دیگر پوشیدنی‌های هوشمند این کمپانی هم که قرار بود در سال 2017 عرضه شوند هرگز وارد بازار نشدند. طرفداران آدیداس دیگر نمی‌توانند امیدوار باشند که این برند خوش‌نام دیوایس پوشیدنی جدیدی عرضه کند.

5 در مورد “آدیداس تمرکز خود را از روی پوشیدنی‌های هوشمند برمی‌دارد”

  1. اره واقعا تا زمانی که شرکت های این کاره هستن نباید میومد مگه اینکه با هاشون همکاری میکرد عالی میشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH