یک اسمارت‌فون از نوکیا با کیبورد QWERTY در FCC رویت شد

مطمئنا زمانی که صحبت از اسمارت‌فون‌های مجهز به کیبورد فیزیکی یا همان QWERTY می‌شود، نام بلک‌بری یا TCL در ذهن تداعی می‌شود. با این حال به‌تازگی خبرهایی منتشر شده است که نشان می‌دهد HMD نیز علاقه‌مند است اسمارت‌فونی را با این ویژگی دوست‌داشتنی روانه بازار کند.

 

مطابق اعلام یک منبع ناشناس، اسمارت‌فون نوکیا TA-1047 که به‌تازگی در FCC رویت شده است، می‌تواند اولین نمونه این شرکت با کیبورد فیزیکی باشد. البته لازم به ذکر است که در مشخصات این هندست استفاده از کیبورد فیزیکی تایید نمی‌شود، با این حال با توجه به ابعاد نمایشگر و تلفن‌همراه می‌توان حدس زد که یک صفحه کلید QWERTY نیز می‌تواند بخشی از این اسمارت‌فون باشد.

احتمال می‌رود این اسمارت‌فون از نمایشگری 3.3 اینچی استفاده کند که وضوح آن به 480 در 480 پیکسل می‌رسد. قلب تپنده پردازشی این هندست را اسنپدراگون 205 تشکیل می‌دهد و به احتمال قوی از یک سیستم عامل انحصاری با نام Kai OS در آن استفاده خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که این سیستم عامل برپایه اندروید توسعه خواهد یافت یا یک نمونه کاملا مجزا خواهد بود. با توجه به اینکه نوکیا روزگاری اسمارت‌فون‌هایی مشابه بلک‌بری و با کیبورد فیزیکی را روانه بازار می‌کرد، به نظر نمی‌رسد روی دادن دوباره چنین اتفاقی بعید باشد، با این حال این خبر هنوز در حد یک شایعه اعتبار دارد!

هنوز مشخص نشده است که رونمایی از این هندست در چه تاریخی انجام می‌شود، با این حال نمایشگاه MWC و CES 2018 می‌تواند جایگاه مناسبی برای معرفی تولیدات تازه HMD Global باشد.

7 در مورد “یک اسمارت‌فون از نوکیا با کیبورد QWERTY در FCC رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH