گلکسی A8

دکمه هوم گوشی‌های گلکسی A8 و A8 پلاس حساس به فشار نیست

آخرین دستاوردهای سامسونگ در بخش طراحی کم‌کم در حال ورود به موبایل‌های میان‌رده این سازنده بوده و چندی پیش هم این طراحی در جدیدترین اسمارت‌فون‌های میان‌رده غول کره‌ای یعنی گلکسی A8 و A8 پلاس مورد استفاده قرار گرفت.

زبان طراحی کلی این دو فبلت به‌خاطر بهره‌گیری از نمایشگر کشیده با نسبت 2 به 1، قرار گرفتن سنسور اثر انگشت در پنل پشتی دستگاه و وجود صفحه نمایش بدون حاشیه، بسیار شبیه به گوشی‌های پرچم‌دار این کمپانی است اما به‌نظر می‌رسد که دکمه لمسی هوم در این دو محصول همانند گلکسی S8 و S8 پلاس حساس به فشار نیست. به همین خاطر، کاربران جدیدترین گوشی‌های سری A باید قفل صفحه اسمارت‌فون خود را به همان روش‌های قدیمی مثل روشن کردن صفحه نمایش با دکمه پاور یا دو بار زدن بر روی نمایشگر باز نمایند و پس از انجام این کار به دکمه هوم دسترسی خواهند داشت.

در‌حالی‌که این قابلیت، به‌عنوان یک ویژگی مهم در گوشی‌های سامسونگ قلمداد نمی‌شود ولی این غول کره‌ای دنیای تکنولوژی تصمیم گرفته تا توانایی یاد شده را در گوشی‌های گلکسی A8 و A8 پلاس مورد استفاده قرار ندهد تا این ویژگی فعلا به‌صورت انحصاری در موبایل‌های پرچم‌دار وجود داشته باشد.

در حقیقت باید گفت که این کمپانی سعی کرده با حذف امکانات اضافی و غیرضروری، هزینه تمام شده دستگاه‌های جدید میان‌رده خود را کاهش دهد. البته چندان هم منطقی نیست که انتظار وجود چنین ویژگی ایده‌آلی را در گوشی‌های میان‌رده سری A داشته باشیم.

7 در مورد “دکمه هوم گوشی‌های گلکسی A8 و A8 پلاس حساس به فشار نیست”

  1. با سلام اتفاقا با دو بار فشار دادن روی دگمه هوم مجازی روی صفحه قفل صفحه باز میشود دابل کلیک که خیلی هم خوب هست … تشکر

    1. منم با نظر این دوستمون موافقم دوال تاچ هم راحت تر هست هم اینکه قیمت گوشی رو میاره پایین تره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH