شرکت اپل

شرکت اپل تایید کرد: کاهش فرکانس پردازنده آی‌فون‌های مجهز به باتری‌های قدیمی!

در گذشته گزارشاتی منتشر شد مبنی بر این‌که آی‌فون‌های مجهز به باتری‌های قدیمی با مشکل کند شدن عملکرد مواجه می‌شوند. شایعات به این موضوع اشاره داشتند که اپل برای جلوگیری از کاهش بیشتر عمر باتری، با عرضه به‌روزرسانی‌های جدید، فرکانس پردازنده را کاهش می‌دهد.

امروز این کمپانی کوپرتینویی این شایعات را تایید و اعلام نمود که چنین رویه‌ای را برای محصولات آینده خود نیز در پیش خواهد گرفت.

در پیامی که شرکت اپل برای TechCrunch ارسال کرده، اعلام نموده که این ویژگی را برای گوشی‌های آی‌فون 6، آی‌فون 6S و آی‌فون SE عرضه کرده است. این امر مانع از خرابی باتری این دستگاه‌ها شده و از خاموش شدن آن‌ها در شرایط با دمای کم جلوگیری می‌کند. این کمپانی همچنین بیان کرده که آی‌فون 7 نیز در به‌روزرسانی iOS 11.2 به این قابلیت مجهز می‌شود و در آینده نیز دستگاه‌های بیشتری از آن بهره می‌برند.

جایگزین کردن باتری دستگاه با نمونه‌ای نو می‌تواند یک راه‌حل برای دارندگان دستگاه‌های قدیمی محسوب شود، البته اگر خواهان خریداری گوشی هوشمند کاملا جدیدی نباشند. یک موضوعی که باید به اشاره نمود، عدم اطلاع‌رسانی اپل قبل از انجام چنین اقدامی است، شاید کاربری خواهان اعمال چنین تغییراتی در دستگاه خود نباشد.

6 در مورد “شرکت اپل تایید کرد: کاهش فرکانس پردازنده آی‌فون‌های مجهز به باتری‌های قدیمی!”

  1. خود سامسونگ تا دوسالم ب زور ساپورت نرم افزاری میکنه گوشی هاشو حالا اومدن گیر دادن ب اپل بیچاره الکی شایعه درست میکنن براش میگن خوب نیست

  2. باطری بهونس اصلا ربطی ب باطری نداره که اینابا اپدیت ضعیف میکنن سرعت گوشی های قدیمشون رو

  3. شیدا امیری

    اپل به ظاهر مدل های قدیمیش ساپورت میکنه ای او اس میده از اون طرفم سرعتشون کم میکنه هیچ وقتم راستش نمیگه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH