موتو اکس از آیفون‌ها و S4 جلو می‌زند! اما در چه چیزی؟

شاید این خبر برای دوستداران اپل و طرفداران سامسونگ زیاد خوشایند نباشد که ببینند یک تلفن هوشمند ساخت موتورولا از محصولاتی چون آیفون 5C و 5S جلو بزند، اما واقعیت دارد و پس از اینکه 4 اسمارت فون از فاصله 5 فوتی به زمین افتادند و روی میز سر خوردند و برای 10 ثانیه در آب بودند، تلفنی که سر بلند بیرون آمد همگان را شگفت زده کرد. این آزمون که در واقع تست دوام و مقاومت تلفن‌های همراه بود توسط Square Trade تایید کرد که موتو اکس بهترین مقاومت را در برابر این شرایط دارد. جایگاه دوم برای آیفون 5S بود، سوم از آن آیفون 5C شد و آخر هم گلکسی اس 4 قرار گرفت. در این آزمون فقط این 4 اسمارت فون شرکت داده شده‌اند و مشخص نیست امتیاز و رتبه دیگر اسمارتفون‌ها چگونه خواهد بود.

این شرکت در ابتدا پنل پشتی و جلویی اسمارتفون، ساختار لبه‌ها، مواد بکار رفته، اندازه، وزن، ضریب اصطکاک، مقاومت در برابر آب و توانایی جای گرفتن در دست را می‌آزماید و سپس مورد آزمون را در آزمایش شکستن طبق مراحل بالا تست می‌کند.

در انتهای این آزمایش در حالی که نمایندگان اپل و سامسونگ تقریبا آسیب دیده بودند، موتو اکس تنها با یک فرو رفتگی در گوشه آزمون را پشت سر گذاشت. در ضمن قسمت پشتی این اسمارتفون که به شکل کاو ساخته شده است نوار میزان جدید در زمینه دوام قسمت پشتی اسمارت فونها ایجاد کرد.

image001

تای شای مقام ارشد مارکتینگ Square Trade در این باره چنین گفته است:” ما انتظار داشتیم که یکی از دو نماینده آیفون مقام اول را از آن خود کند که با شگفتی تمام این اتفاق نیفتاد، این اولین بار است که ضریب شکست یکی از تلفنهای موتورولا را مورد آزمایش قرار می‌دهیم و خوشحالیم که این محصول ساخت آمریکا تنها با یک فرورفتگی کوچک از آزمون بیرون آمد.”

5 در مورد “موتو اکس از آیفون‌ها و S4 جلو می‌زند! اما در چه چیزی؟”

  1. اینا رو بیخیال، پس چرا غول گوشی های ضد آب و ضد ضربه یعنی:
    ســـــــــــــــــــــــونی ………………..SONY
    رو نیاوردند تا روی همه رو کم میکرد!

    ولی ایفونا که واسه اینکارا نیستندشون بابا!!!
    آیفون یک شاهزاده هستش!!

  2. علیرضا محمدی

    اگر قرار نبود آقای گل‌کار در آینده‌ای نزدیک موتو اکس را توی لیست اسمارت‌فون‌هایی که نباید بخریم قرار بده شخصا تمام قد با مقاله‌های زیاد از این گوشی حمایت می‌کردم. عشقه دیگه! وقتی میاد چشم و گوش بسته میشه و عقل میره مرخصی!

  3. حالا فکرشو بکن اگه لومیا 920 هم توی این مسابقه شرکت میدادن چی میشد؟اس4رتبه پنجم رو کسب میکرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH