نوکیا 1 در ماه مارس به عنوان بخشی از برنامه اندروید Go رونمایی خواهد شد

در ماه مه بود که گوگل از پروژه‌ای تحت عنوان اندروید Go با هدف در دسترس قرار دادن گوشی‌های هوشمند برای افرادی که توان مالی کمی دارند، رونمایی کرد. اندروید Go قرار است در مناطقی که پوشش شبکه کم و قیمت دیتا زیاد است، تحول ایجاد کند. بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند به گوگل قول همکاری در این پروژه را دادند.

یکی از این شرکت‌ها، HMD بود که ظاهرا قرار است محصول پایین‌رده خود، یعنی نوکیا 1 را به عنوان بخشی از برنامه اندروید Go در بازارهای هدف این طرح عرضه کند. نوکیا 1 با داشتن نسخه سبکی از اندروید اوریو دارای یک گیگابایت رم، حافظه داخلی 8 گیگابایتی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی و صفحه نمایشی با کیفیت HD خواهد بود. البته با توجه به پایین‌رده بودن این محصول، نباید از دیدن این مشخصات آن هم برای یک گوشی هوشمند در سال 2018 تعجب کرد.

انتظار می‌رود نوکیا 1 عرضه خود در بازارهای مختلف که شامل روسیه هم می‌شود را از ماه مارس و با قیمتی حدود 80 یورو آغاز کند. نوکیا تنها دستگاه معرفی شده تحت پروژه اندروید Go نخواهد بود و هواوی نیز در حال کار بر روی گوشی‌های ارزان قیمت این چنینی است؛ اما در حال حاضر اطلاعی از جزئیات آن در دست نیست.

4 در مورد “نوکیا 1 در ماه مارس به عنوان بخشی از برنامه اندروید Go رونمایی خواهد شد”

  1. نوکیا بیشتر باید رو گوشی های پرچمدارش وقت بزاره اگ میخواد موفق بشه ن رو این پایین رده ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH