ماه بعد و تلفنی با صفحه خمیده از سامسونگ!

sdf

سامسونگ بزرگترین تولید کننده اسمارتفون در دنیا، ماه بعد اولین تلفن هوشمند با صفحه خمیده خود را روانه بازار خواهد کرد.

این کمپانی از برنامه‌های خود در رویداد آغاز به کار نوت 3 و اسمارت واچ صحبت کرد. رو.ییترز و خبرگزاری یون هاپ به نقل از لی دان جو، مدیریت بخش بیزینس موبایل سامسونگ، آغاز به کار اسمارتفون صفحه خمیده تولیدی این شرکت را در ماه اکتبر تایید کرد، اما بر طبق روییترز این اسمارتفون فقط در کره عرضه خواهد شد.

سامسونگ از تکنولوژی یوم، صفحه نمایش خمیده خود در رویداد CES ژانویه امسال پرده برداری کرد. این صفحات قادرند خم شوند، در گوشه‌ها تا شوند و در اطراف به راحتی لوله شوند. ویژگی‌هایی که باعث می‌شود صفحه نمایش از اطراف به خوبی دیده شود.

با اینکه حالا حالا ها قرار نیست صفحه نمایش‌های قابل انعطاف را در موبایل‌های سامسونگ ببینیم، ماه بعد کمپانی اولین صفحه خمیده خود را روانه بازار می‌کند. صفحه‌ای که از پنل OLED استفاده می‌کند.

نوکیا هم دستی در این تکنولوژی دارد و در کانسپتی به نام مورف از این صفحات استفاده کرده است و این در حالی است که ال جی جدی‌ترین رقیب سامسونگ در این زمینه به حساب می‌آید.

3 در مورد “ماه بعد و تلفنی با صفحه خمیده از سامسونگ!”

  1. میشه یکی به من توضیح بده اینجور صفحه ها چه کاربردی دارن؟!! واقعا نمیدونم این چجور نواوری محسوب میشه؟!!

  2. سامسونگ الان این رو تولید میکنه تو ایران کسی تحویل نمیگیره ولی اگه این خبر برای اپل همه در حد اختراع لامپ و ماشین بخار بزرگش میکردن
    سامسونگ واقعا عالی کار میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH