گوشی هوشمند V30

اسپیکر ThinQ ال‌جی با دستیار صوتی گوگل اسیستنت معرفی شد

در حال حاضر 2 کمپانی گوگل و آمازون بازیگران اصلی در بازار اسپیکرهای هوشمند هستند؛ جایی‌که دستگاه‌هایی نظیر آمازون اکو دات نام خود را به عنوان بهترین محصول به فروش رفته شرکت آمازون طی فصل تعطیلات ثبت کرده است. انتظار می‌رود که سامسونگ و اپل نیز دستگاه‌های تحت مالکیت خود را عرضه نمایند. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که کمپانی ال‌جی با عرضه اسپیکر ThinQ خود که مجهز به دستیار صوتی گوگل اسیستنت است، توانسته از 2 شرکت اپل و سامسونگ در این زمینه سبقت بگیرد.

به گفته ال‌جی:

این کمپانی با شرکت گوگل همکاری کرده تا مطمئن شود که اسپیکر ThinQ می‌تواند کلیه موارد مورد نیاز برای آسایش شما را از طریق دستیار دیجیتالی همراه خود ارائه دهد. اسپیکر ThinQ ال‌جی نه تنها یک همراه هوشمند است؛ بلکه یک اینترفیس شخصی‌سازی شده مبتنی بر صوت برای لوازم خانگی هوشمند ال‌جی نیز خواهد بود.

هم‌چنین این کمپانی ادعا می‌کند که اسپیکر ThinQ کیفیت صوتی بالایی ارائه می‌دهد. اما ما بر این باور هستیم که احتمالا چنین موضوعی بیش‌تر به ترجیح شخصی کاربران بستگی دارد. اطلاعات اندکی پیرامون جزئیات و ویژگی‌های اسپیکر ThinQوجود دارد؛ اما احتمالا بتواند همه کارهایی که دستیار صوتی گوگل قادر به انجام آن‌هاست را اجرا نماید.

این موضوع بدان معناست که اسپیکر ThinQ بایستی عملکردی مشابه با سری اسپیکرهای هوشمند گوگل‌هوم داشته باشد. هنوز در مورد قیمت‌گذاری و مناطقی که این گجت در آن‌ها عرضه می‌شود، هیچ صحبتی نشده است، اما احتمالا طی نمایشگاه CES 2018 که تقریبا هفته آینده آغاز خواهد شد، جزئیات بیش‌تری درباره این اسپیکر به اشتراک گذاشته می‌شود.

4 در مورد “اسپیکر ThinQ ال‌جی با دستیار صوتی گوگل اسیستنت معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH