نوکیا 10 در راه است: اسنپدراگون 845، نمایشگر 18:9 بدون حاشیه و لنز بهبود یافته کارل زایس!

نوکیا این روزها آماده ارایه هندست‌های 2018 شده است، محصولاتی که در میان آن‌ها نوکیا 9 پرچمدار، نوکیا 6 نسخه 2018، نوکیا 1 و نسخه 4G نوکیا 3310 هم به چشم می‌خورند. با این‌که هنوز پرچمدار این برند به طور رسمی معرفی نشده است اما شایعاتی در رابطه با نوکیا 10 شنیده می‌شود.

در تصویر درز کرده از چین، دستگاه‌هایی که با اسنپدراگون 845 عرضه می‌شوند، دیده شده که در میان آن‌ها نوکیا 10 نیز حضور دارد. هندستی که احتمالا در زمانی بین جولای تا سپتامبر عرضه خواهد شد.

این‌که نوکیا 10 با این پردازنده عرضه شود، کاملا منطقی است، اما این پرسش مطرح می‌شود که چرا این اتفاق برای نوکیا 9 نیفتاده است؟! با علم به این‌که برخی از پرچمداران رقیبش این پردازنده را انتخاب کرده‌اند.

شاید تنها پاسخ منطقی برای این پرسش این باشد که احتمالا قرار بوده نوکیا 9 خیلی زودتر از ژانویه سال 2018 عرضه شود و شاید در مراحل ساخت این هندست مشکلاتی پیش آمده است.

با این‌که شایعات در رابطه با نوکیا 10 دایما در حال انتشار هستند، اما فعلا غیر از تجهیز به لنز بهبود یافته کارل زیس و صفحه‌نمایش 18:9 با حاشیه باریک‌تر و کم‌تر،‌ اطلاعات دیگری در دسترس نیست.

شاید کمپانی سازنده تصمیم بگیرد که اسکنر اثر انگشت را زیر صفحه‌نمایش قرار دهد یا این‌که مسیری که اپل پیش گرفته را دنبال کند و فیس آی‌دی را جایگزین اسکنر اثر انگشت کند! همان فن‌آوری که گفته می‌شود در شیائومی Mi 7 نیز استفاده خواهد شد.

نوکیا 10

1 در مورد “نوکیا 10 در راه است: اسنپدراگون 845، نمایشگر 18:9 بدون حاشیه و لنز بهبود یافته کارل زایس!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH