چرا باید اپلیکیشن‌های گوشی خود را از مایکت بگیرید

وابستگی روزافزون ما به گوشی‌های هوشمند بر هیچ کس پوشیده نیست. به همین دلیل پیدا کردن اپلیکیشن‌های مناسب به یک دغدغه مهم تبدیل شده است. بازار اندرویدی مایکت برای رفع این نیاز قابلیت‌های مختلفی را برای کاربرانش در نظر گرفته ‌است. قطعا به‌روز‌رسانی برنامه‌ها، تعداد اپلیکیشن‌ها و کیفیت خدمات از فاکتور‌های مهم در پویایی و سودمندی یک بازار اندرویدی است. اما فاکتور‌های دیگری هم وجود دارند که با وجود اهمیت زیادشان، کمتر به آن‌ها پرداخته می‌شود. در ادامه به بررسی تعدادی از این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

ارائه نسخه هماهنگ با مدل گوشی

احتمالا برای شما هم پیش آمده که بعد از به‌روزرسانی یک اپلیکیشن، در اجرای آن به مشکل بر بخورید و با پیغام بسته شدن اپلیکیشن (Force Close) مواجه شوید. علت این موضوع این است که بسیاری از اپلیکیشن‌ها با توجه به مدل گوشی طراحی شده‌اند و گوشی‌ها از لحاظ اندازه صفحهٔ نمایش، پردازنده، میزان حافظه، وضوح تصویر و بسیاری از عوامل‌‌های دیگر با یکدیگر متفاوتند. به عنوان مثال نسخه برنامه جیمیل (Gmail) برای گوشی سامسونگ J7 با گوشی سامسونگ S8 متفاوت است.

پس در هر بار به‌روزرسانی یا نصب اپلیکیشن مهم است که شما نسخه مخصوص گوشی خود را داشته باشید. در بین سایت‌ها و بازارهای اندرویدی ایرانی تنها مایکت است که به طور کامل از این ویژگی پشتیبانی می‌کند. هم ناشران می‌توانند از این ویژگی برای طراحی بهتر برنامه خود استفاده کنند و هم کاربران می‌توانند نسخه‌های مناسب را داشته باشند.

امن بودن اپلیکیشن‌ها

معمولا اکثر گوشی‌ها از طریق نصب اپلیکیشن‌های آلوده، ویروسی می‌شوند. بنابراین مهم است که قبل از نصب هر برنامه‌ای از امنیت آن اطمینان حاصل نمایید و از منابع معتبر اپلیکیشن خود را دانلود و نصب نمایید.

در همین راستا در مایکت اپلیکیشن‌ها قبل از انتشار توسط کارشناسان یک به یک بررسی می­شوند تا از لحاظ کیفیت تست شوند. سپس همه برنامه‌ها و بازی‌ها با آنتی‌ویروسهای AMC Security، Dr.Web و McAfee بررسی می‌شوند تا بدون هرگونه ویروس و مشکلات امنیتی در اختیار کاربران قرار گیرند.

دانلود برنامههای دیتادار

اگر از طرفداران برنامه‌های با گرافیک و کیفیت خوب هستید به راحتی می‌توانید با رجوع به صفحه اول مایکت به تعداد زیادی برنامه و بازی دیتادار دسترسی داشته باشید. فقط کافی است روی کلمه دیتادار در صفحه اول مایکت کلیک کنید.

جست‌و‌جوی پیشرفته

با توجه به محدودیت‌های سرویس‌دهی گوگل‌پلی در ایران، بسیاری از افراد به راحتی نمی‌توانند اپ‌های خارجی را نصب نمایند.

مایکت تنها مارکت اندرویدی است که برای این نیاز کاربران راه‌حلی در نظر گرفته است. با قابلیت جست‌وجوی پیشرفته مایکت شما می‌توانید هر برنامه خارجی رایگان را در صورت وجود نداشتن در مایکت، مستقیما از گوگل‌پلی درخواست دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را دریافت کنید.

اگر شما هم در جستجوی اپ‌ها در گوگل‌پلی مشکل دارید و نمی‌توانید به همه اپ‌ها دسترسی داشته باشید، مایکت را نصب کنید تا علاوه بر اپ‌های مایکت به اپ‌های گوگل‌پلی هم دسترسی پیدا کنید.

5 در مورد “چرا باید اپلیکیشن‌های گوشی خود را از مایکت بگیرید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH