تجربه عکاسی با اکسپریا Z1 در زیر آب! (عکس‌های اختصاصی)

چند روز پیش فرصتی به من دست داد تا عکاسی با اکسپریا Z1 را در زیر آب تجربه کنم. پیش از این با اکسپریا ZR نیز چنین کاری را (به صورت ساده‌تر) انجام داده بودم که برایم چندان دلپذیر نبود! برای همین با کمی بد بینی مشغول به عکاسی و فیلم‌برداری با گوشی شدم. ده‌ها عکس در شرایط مختلف و ۵ تا کلیپ با حالت‌های گوناگون گرفتم. تنها دو کلمه در آخر این کار از دهان من و کسانی که همراهم بودند خارج شد: آه، عالیه!

واقعیت اینجاست که Z1 عالی کار کرد! تصاویر در زیر آب درخشان هستند! فوکوس فوق العاده عمل می‌کند و وقتی شما دوربین را از آب خارج می‌کنید، حتی قطره‌ای از آب بر روی لنز باقی نمانده و صدا نیز با کیفیت خوبی ضبط می‌شود (متاسفانه امکان آپلود فیلم در سایت به دلیل حفظ حریم شخصی افراد وجود ندارد!).

چند تصویر از این غواص هنرمند را برای شما به نمایش گذاشتیم تا بدانید که Z1 را می‌توانید با خیال راحت با خود به همه جا ببرید، از نوک کوه گرفته تا اعماق آب! (البته 1.5 متر بیشتر نشود!).
لازم به ذکر است که چهره افراد به دلیل احترام به حفظ حریم شخصی، شطرنجی شده‌اند.

Z1-PIC6 Z1-PIC5 Z1-PIC2 Z1-PIC3 Z1-PIC4 Z1-PIC1

توانایی این گوشی جدید سونی را در زیر آب چگونه ارزیابی می‌کنید؟!

33 در مورد “تجربه عکاسی با اکسپریا Z1 در زیر آب! (عکس‌های اختصاصی)”

  1. سلام آقا پیمان من نمیدونم z1بگیرم یا z تا حالا از دوتاشم استفاده نکردم اولین باریه که سونی میخرم برام ضد آب بودنش و دوربین هم مهمه لطفا کمک کن.

  2. آقا پیمان
    به نظرت آب دریا که شوره ، تاثیری رو گوشی نداره؟!!
    آخه نمک آهن رو خراب مبکنه ! چه برسه به Z1

    1. پیمان گل‌کار

      از اونجایی که مدت عکاسی در زیر آب طولانی نیست (قرار نیست یک هفته گوشی رو در زیر آب رها کنیم که!)، قاعدتا تاثیر خاصی نداره. اما باید توجه کنید که آب دریا با توجه به املاح بیشتری که داره، چنین عکس‌های شفافی رو نمی‌ده

    2. عزیز من z1 ۱ ضد گرد و خاک هست واسه شن و ماسه ونمک هم مثل خاک عمل میکنن.اگرم منظورت به نمک حل شده تو اب که اضلا اون اب وارد گوشی نمیشه.ولایه بیرونی با لایه های رنگی محافظت میشه که تاثیری روی بدنه نداره.در ضمن حرف شما زمانی درست که بخوایم تایم زمانی بالایی رو برای قوطه ور کردن گوشی تو اب در نظر بگیریم.

  3. بهتره برین تو youtube مقایسه دوربین این گوشی با گوشی لومیا 925 و 1020 ببینید بعد بیان بگین بهترین دوربن و داره..واقعا خیلی متاسفم واسه سونی که میگفت بهترین دوربین بین گوشی هارو داره

    1. شما دوربین 40 مگاپیکسلی لوبیا رو با دوربین Z1 مقایسه میکنید و بعد انتظار دارید دوربین 20 مگاپیکسلی بهتر از اون عمل کنه؟!

    2. سنسور 925 که ساخت خود سونیه 925 اصلا عددی نیست در مقابل این گوشی میمونه1020 که اونم تو خیلی از موارد با اینکه فلش زنون و سنسور بزرگتری داره از z1 ضعیفتره اینو تستهای دقیق سایتهای معتبر میگن نه چش شما که 2 فیلمو از یوتیوب گرفته و معلوم نیست چه اعتباریم داره!!

  4. مردونه عکاسی زیر اب با ارزش تره یا سنسور اثر انگشت؟؟ حالا این که حک میشه بماند.
    اگه عکاسی با ارزش تره بی زحمت لایک کنید و اگر نه دیسلایک.

      1. بخاطر همین مهم بودن اثر انگشت فک نکنم کسی دلش بخواد اونو در اختیار سازمانهای اطلاعاتی آمریکا قرار بده!
        قرار میده؟!!!

  5. عجب گوشییه این بابا خیلی‌ خوشم اومد.واقعا زیر آب اینجوری عکس میگیره تواین حالت معمولی‌ چطوریه.کاش قیمتش بیاد پایین هم قیمت جی‌۲ بشه درجا میخرمش خدایی

  6. اینم از قابلیت های پرچمدار سونی اونوقت سامسونگی ها از قابلیت های نرم افزاریشون صحبت میکنن
    روتون کم شد
    بهترین دوربین
    بهترین صفحه
    بهترین مقاومت و بدنه
    مال کدوم گوشیه
    XPERIA Z1
    اون وقت هنوزم با وجود زد 1 و زد اولترا بازم زد را با اس4 و وان مقایسه میکنن
    دلیلشم فکر کنم وجود هیجان در رقابت باشه (چون اگه زد 1 و زد اولترا را بیارن تو رقابت مثل اینه که رئال و بارسارا (هر 2 شونو گفتم بین کاربران دعوا نشه ) بیارن تو لیگ ایران منظورم اینه http://itresan.com/20658/fuu-hd-mobile-displays-soon.html

  7. من همیشه دومین انتخابم توی خرید گوشی سونی بود!همیشه نوکیا واسم اول بود و هست!سونی گوشی زد که میشه دوربینشو با دوربین لومیا920 مقایسه کرد!(لومیا920 از نظر عکاسی از 925 و 1020 خیلی بهتره!)

  8. واقعا عالیه عکسا
    آقا پیمان دو تا سوال داشتم اول اینکه چرا نباید زیر 1.5 متر ببریمش؟ چه اشکالی داره؟ آخه مگه گجوشی آدمه که بفهمه این عمق آب چقدره؟
    دوم اینکه حجم کلیپ ها چقدر بود؟ چقدر تفاوت با کلیپ های گرفته شده در حالت معمولی داشت؟

    1. پیمان گل‌کار

      به دلیل اینکه فشار آب پس از 1.5 متر به اندازه‌ای می‌شه که ممکنه گوشی آسیب ببینه یا آب داخلش بشه
      حجم کلیپ‌ها تفاوت چندانی با حالت عادی نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH