Dex Pad سامسونگ

گلکسی S9 به همراه Dex Pad سامسونگ عرضه خواهد شد

ماه گذشته گزارش شد که پرچم‌دار آینده شرکت سامسونگ یعنی گلکسی S9 به همراه یک Dex Pad جدید عرضه خواهد شد. بدیهی است که مشتریان می‌توانند این ابزار جانبی را به صورت جداگانه نیز خریداری نمایند. البته بابت عدم نمایش گوشی گلکسی S9 در کنار Dex Pad در برخی آگهی‌های تبلیغاتی شرکت سامسونگ و خرده فروشان، نگرانی‌هایی وجود دارد.

به هرحال به نظر می‌رسد که این شایعه کاملا صحت داشته است؛ زیرا پیش‌تر مشخص شد که سامسونگ در تاریخ 29 دسامبر اقدام به ثبت نشان تجاری Dex Pad در اروپا نموده است. این یک برنامه زمانی مناسب جهت رونمایی از دکس طی کنگره جهانی موبایل (MWC) در اواخر ماه آینده است.

بر خلاف دکس، Dex Pad جدید همان‌طور که از نامش پیداست، قرار است یک نوع صفحه لمسی باشد. همچنین شایعاتی مبنی بر وجود قابلیت شارژ بی‌سیم در این دستگاه مطرح شده اما هنوز مشخص نیست که آیا Dex Pad برای برقراری ارتباط با یک نمایشگر نیازمند ارتباط در بستر سیم است یا خیر.

از نظر قیمت هیچ دلیلی وجود ندارد که باور داشته باشیم شرکت سامسونگ Dex Pad را با قیمتی ارزان‌تر از Dex Station عرضه نماید. لذا می‌توانید انتظار داشته باشید که این ابزارجانبی در زمان عرضه حدودا 150 دلار قیمت داشته باشد.

6 در مورد “گلکسی S9 به همراه Dex Pad سامسونگ عرضه خواهد شد”

  1. خخخخخخخخخخخخخخ
    این چیچیه نوآوریه؟؟؟!!!!
    این نوآوریه که لااقل 600 به پای آدم آب میخوره؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پس میت 10 ک با ی کابل وصل میشه مستقیم به سیستم چیه؟؟؟!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH