به‌روزرسانی گلکسی A5 2017

عرضه به‌روزرسانی برای گلکسی A5 2017 و گلکسی A7 2017 با هدف بهبود قابلیت‌های دوربین

اگرچه اکنون بایستی در مورد اسمارت‌فون‌های جدید سری گلکسی A شرکت سامسونگ صحبت کنیم، اما عرضه یک بسته به‌روزرسانی جدید برای مدل‌های قبلی امری قابل توجه است.

به نظر می‌رسد که گوشی‌های گلکسی A5 2017 و گلکسی A7 2017 بسته به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند که چند ویژگی مهم مرتبط با دوربین را برای این هندست‌ها به ارمغان خواهد آورد.

مهم‌ترین ویژگی، قابلیتی موسوم به فوکوس سلفی است که یک حالت جدید برای دوربین جلویی دستگاه به شمار می‌آید و در زمان فعال بودن به کاربران امکان می‌دهد تا بدون زدن ضربه به نمایشگر جهت فوکوس روی سوژه‌ها بتوانند اقدام به عکس‌برداری نمایند. ظاهرا این قابلیت نوعی افکت بوکه را به رابط کاربری دوربین اضافه کرده و پس‌زمینه را مات می‌کند؛ در حالی که فوکوس روی سوژه‌های تصویر به خوبی انجام می‌شود.

به نظر می‌رسد که حالت جدید در شرایط نوری مناسب، بسیار خوب عمل می‌کند، اما در شرایط نوری ضعیف عملکرد چندان جالبی ندارد. با این وجود، ویژگی مذکور یک افزونه عالی برای گوشی‌های سری گلکسی A 2017 به شمار می‌آید. بعلاوه این به‌روزرسانی بهبودهایی را در نرم‌افزار پردازش تصویر اعمال می‌کند و یک گزینه جدید را برای اصلاح تن رنگ پوست اضافه خواهد کرد. این ویژگی جدید در زمان ثبت تصاویر با دوربین جلویی دستگاه و از طریق آیکون جلوه‌های زیبا (beauty effects) قابل دسترس است.

زمانی که نوبت به دوربین اصلی گوشی می‌رسد، هندست‌های گلکسی2017 A5 و گلکسی A7 2017 به تعدادی استیکر و تمبر واقعیت‌افزوده مجهز شده‌اند. نهایتا پچ امنیتی مربوط به ماه دسامبر نیز در این بسته به‌روزرسانی گنجانده شده است. اما متاسفانه در برخی کشورها این به‌روزرسانی به همراه پچ ماه نوامبر عرضه می‌شود.

5 در مورد “عرضه به‌روزرسانی برای گلکسی A5 2017 و گلکسی A7 2017 با هدف بهبود قابلیت‌های دوربین”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH