اچ‌تی‌سی U12

اچ‌تی‌سی U12 با نمایشگر بدون حاشیه 4K معرفی خواهد شد

بدون شک یکی از بهترین پرچم‌داران اچ‌تی‌سی در سال‌های اخیر، اچ‌تی‌سی U11 بود. تنها ایرادی که بر این اسمارت فون وارد بود، نداشتن نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 18:9 و بدون حاشیه نبودن صفحه‌نمایش بود.

اچ‌تی‌سی پس از عرضه U11، تلفن هوشمند U11 Plus را ارایه کرد، یکی از مشکلات اصلی U11 Plus، عدم عرضه گسترده این اسمارت فون در همه جای دنیا از جمله آمریکا بود. با تمام این تفاسیر کاربر انتظار دارد که مشکلات U11 و U11 Plus در نسخه بعدی یعنی 12 برطرف شود و ورژن بعدی با صفحه‌نمایش بدون حاشیه، تائیدیه IP68 و عمر باتری مناسب عرضه شود.

اچ‌تی‌سی U12

امروز رندری از پنل جلویی اچ‌تی‌سی U12 منتشر شد. این عکس از منبعی درز کرده که هیچ فعالیتی در این زمینه نداشته به همین دلیل نمی‌توانیم میزان صحت‌وسقم آن را بررسی کنیم. در این تصویر صفحه‌نمایشی بدون حاشیه را مشاهده می‌کنیم که کیفیت تصویر آن براساس خبرهای لو رفته 4K است. خبر دیگر به وجود دوربین دوگانه اصلی در پشت‌ گوشی هوشمند اشاره می‌کند، این اسمارت فون با پردازنده اسنپدراگون 845 عرضه می‌شود. در پنل جلویی خبری از اسکنر اثرانگشت نیست، حدس و گمان‌های زیادی در این زمینه وجود دارد، ممکن است این اسکنر در پشت‌ گوشی هوشمند قرار داشته باشد و یا زیر صفحه‌نمایش! و یا حتی اچ‌تی‌سی از سیستم تشخیص چهره برای قفل‌گشایی U12 استفاده کرده باشد.

اچ‌تی‌سی در سال‌های اخیر کیفیت پرچم‌دارانش را افزایش داده است و پرچم‌داران این کشور هرروز بهتر از روز قبلی می‌شوند. طرفداران اچ‌تی‌سی منتظر بازگشت به‌روزهای پرافتخارشان هستند، باید در سال 2018 منتظر U12 باشیم.

7 در مورد “اچ‌تی‌سی U12 با نمایشگر بدون حاشیه 4K معرفی خواهد شد”

  1. گوشی های htc کیفیت خیلی عالی دارند
    ولی دوربین اچ تی سی هیچ وقت حرفی برای گفتن نداشته شاید مشکل نرم افزاری باشه ولی به هر حال تعریفی نداره
    اچ تی سی یه ضعف خیلی بزرگ داره
    مشکلش اینه که خودش آخرین محصولاتشو قبول نداره و به محض اینکه یه نسخه میده بیرون مدل پلاسشو یک هفته بعد معرفی میکنه و در عرض 6 ماه 1 میلیون تومان قیمت گوشی هاش کم میشه
    در حال حاضر یه مدل از htc هست به اسم htc u ultra که هم امکانات و هم قیمت عالی داره فکر میکنم با 1300 میشه خریدش و فقط یک نسل از اخرین گوشی عقبتره

  2. اون دوربین های پشتش خیلی داغونه مدلش باید مثل سامسونگ یه حاشیه ای کادری براش میزاشت زیبا تر میشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH