نوکیا

سیستم هوشمند نوکیا پرده‌ها را می‌کشد و خواب شما را تنظیم می‌کند!

جدیدترین محصول نوکیا؛ در زمینه سلامتی است که در نمایشگاه CES معرفی‌شد، گجت خواب نوکیا یا Nokia Sleep درواقع یک سنسور پیشرفته است که بر روی تشک سوار می‌شود. این پد هوشمند که به زیر تشک شما متصل می‌شود به وای‌فای وصل می‌شود والگوی خواب شمارا بررسی می‌کند. این اطلاعات با اپلیکیشن سلامتی نوکیا بانام Health Mate app هماهنگ می‌شود. با استفاده از اپلیکیشن روند خواب شما تجزیه‌وتحلیل شده و به کیفیت خوابتان نمره‌ای داده خواهد شد. یکی از قابلیت‌های شگفت‌انگیز سنسور، بررسی الگوی خروپف است.

سیستم هوشمند خواب نوکیا به سرویس IFTTT متصل است، پس می‌توانید با خیال راحت بررسی خواب خود را به این گجت بسپارید. سرویس IFTTT که مخفف If This Then That است به‌منظور تسریع ‌انجام کارها و همچنین یادآوری کردن موارد مهم و ضروری به کاربر ساخته‌شده است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید به‌راحتی تمامی حساب‌های کاربری خود در سرویس‌ها و شبکه‌های اجتماعی گوناگون را کنترل کرده و همان‌طور که از نام این اپلیکیشن پیداست، انجام بسیاری از امور مختلف که برخی از آن‌ها زمان‌بر نیز هستند را بدان واگذار نمایید.

کافی است از گجت نوکیا بخواهید که در اتاقی که شما می‌خوابید، دما و نور محیط را کاهش دهد و یا زمانی که از خواب بیدار می‌شوید پرده‌ها کنار برود. درصورتی‌که لامپ‌ها، تنظیم دما و پرده‌های شما به وای‌فای متصل باشد.

سنسور هوشمند خواب نوکیا در نیمه اول سال 2018 باقیمت 99.95 دلار به فروش می‌رسد.

سیستم هوشمند نوکیا قابلیت تطبیق با دستیار آمازون، الکسا را نیز دارد، به این معنی که کاربران می‌توانند برنامه نوکیا را برای سیستم تعریف کنند و از این گجت بر روی دستیار هوشمند خود استفاده کنند.

این اولین باری نیست که نوکیا در زمینه تولید محصولات خواب فعالیت می‌کند، فعالیت قبلی شرکت به سال 2014 برمی‌گردد، محصولی بانام Aura لامپ و پد سنسور داری بود که کیفیت خواب را افزایش می‌داد و با منتشر کردن نور مناسب شما را به خوابی عمیق‌تر می‌برد. یکی دیگر از گجت‌های سلامتی نوکیا Withings Go است که درواقع مچ‌بندی است که الگوی حرکت شمارا بررسی می‌کند.

5 در مورد “سیستم هوشمند نوکیا پرده‌ها را می‌کشد و خواب شما را تنظیم می‌کند!”

  1. این نوکیا حرف نداره اصلا وجودش به ادم ارامش میده
    همش با دلیل کیفیت خوبی که داشت
    مثلا الان اپل گوشی هاشو ضغیف میکنه و گوشی جدیدش کلی مشکل داشت
    نوت7 میخری میترکی ولی نوکیا عاللللی

    1. عموجون شما چند سالته پسرم ؟
      اون زمانی که شما نبودی فقط گوشی نوکیا بود .
      بخواب عمو جون بخواب

      1. خوب کفتی داداش
        نوکیا برندیه با اصالت
        هیچ برندی از لحاظ تبهر و قدیمی بودن با گرد پاش هم نمیرسه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH