های‌سنس

شرکت «های‌سنس» OLED ارزان‌قیمت را وارد بازار می‌کند

های‌سنس، شرکت دولتی الکترونیک چینی است که درزمینه تولید لوازم‌خانگی بزرگ، گیرنده‌های دیجیتال و تلویزیون و بسیاری از محصولات دیگر فعالیت دارد. این شرکت چینی در سال‌های اخیر محصولاتی ارزان‌قیمت و مقرون‌ به‌صرفه تولید کرده و توانایی رقابت با شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و ال‌جی را دارد.

تلویزیون‌های OLED معمولا قیمت‌های بالایی دارند ولی های‌سنس برای اولین بار در CES2018 از OLED ارزان‌قیمت که برای بازار استرالیا طراحی‌شده است رونمایی کرد و این تلویزیون در نیمه اول 2018 به بازار عرضه می‌شود.

آندرس ایونزی، سرپرست بازاریابی های‌سنس در رابطه با تلویزیون جدید شرکت می‌گوید: های‌سنس همیشه به دنبال ارائه برترین خدمات به مشتریانش بوده است و با توجه به افزایش میزان تقاضا درزمینهٔ عرضه OLED ارزان‌قیمت، شرکت تصمیم گرفته تا این تلویزیون‌ها را تولید کند.

علاوه بر معرفی OLED جدید از طرف های‌سنس، این شرکت قابلیت‌های جدیدی را به تلویزیون‌های 4K سری ULED خود اضافه کرده است. ازجمله این قابلیت‌ها می‌توان به 1000 نقطه تاریکی موضعی یا Zone local در مودهای انتخابی، تکنولوژی صفحه‌نمایش کوانتوم دات و Smooth Motion اشاره کرد که این قابلیت‌ها در حال حاضر در سری ULED 4K وجود دارد. سری 9 تلویزیون‌های ULED 4K تائیدیه الترا HD را دریافت کرده‌اند.

تلویزیون‌های هوشمند های‌سنس مدل‌های 2018 به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کنند که ازجمله قابلیت‌های اضافه‌شده به این به‌روزرسانی می‌توان بهبود زمان بوت شدن، سوئیچینگ سریع‌تر کانال‌ها و برقراری ارتباط با اپلیکیشن های اندروید و آی‌او‌اس اشاره کرد.

درحالی‌که های‌سنس تلویزیون OLED خود را با شعار مقرون‌به‌صرفه بودن معرفی کرده است، هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در رابطه باقیمت و قابلیت‌های این تلویزیون منتشر نشده است.

5 در مورد “شرکت «های‌سنس» OLED ارزان‌قیمت را وارد بازار می‌کند”

    1. نه اشتباه نکنببین یه موقع میبینی اولد این مارک همقیمت یه ال ای دی برند دیگه توی اینچ برابر در میاد خب میارزه اینو بگیری ، مارک همچین بیخودیم نیست فکر کنم حتی تو امریکا هم فروش داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH