ال‌جی G7

تصاویر منتشرشده از رندر ال‌جی G7 جعلی است!

روز جمعه تصاویری از پرچم‌دار بعدی ال‌جی،G7 منتشر شد و در بسیاری از وب‌سایت‌ها دست‌به‌دست شد. در تصویر منتشرشده، گوشی هوشمند با دوربین دوگانه، صفحه‌نمایش لبه به لبه نمایش داده‌شده است. این تصویر به‌سرعت در سراسر اینترنت منتشر شد و بسیاری از طرفداران ال‌جی منتظر انتشار اطلاعاتی در رابطه با این گوشی هوشمند بودند.

ولی با تمام این تفاسیر باید بگوییم که این رندر، جعلی بود! وب‌سایت فون آرنا در بررسی دقیق تصویر به این نتیجه رسیده است که این رندر، تصویری حقیقی ال‌جی G7 نیست. شواهدی برای ثابت کردن جعلی بودن این تصاویر منتشرشده است و مخالفان با دو دلیل و دو فرضیه، حقیقی بودن تصویر را رد کرده‌اند.

ال‌جی G7

محل پخش صدا در تصویر، وسط گوشی هوشمند قرار نگرفته است. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، در پنل جلویی این رندر دقیق شده‌ایم و به این نتیجه رسیدیم که محل پخش صدا دقیقا در وسط اسمارت فون قرار ندارد. پس می‌توان نتیجه گرفت که این تصویر با فتوشاپ درست‌ شده است و در طراحی آن به‌هیچ‌عنوان دقت نشده است.

ال‌جی G7

ال‌جی G7

در تصویر بالا رندر منتشرشده از دوگوشی هوشمند ال‌جی G7 و G6 در کنار هم قرارگرفته‌اند، آیا چیز آشنایی در تصویر نمی‌بینید؟ در تصاویر، رفلکت مشاهده‌شده در 4 طرف تصویر، رندر تقلبی G7 بسیار به G6 شبیه است و از تصویر قاب این رندر برای رندر تقلبی G7 استفاده‌شده است. اگر دو تصویر را باهم مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که هیچ تفاوتی در میان آن‌ها دیده نمی‌شود.

هنوز زمان مشخصی برای عرضه ال‌جی G7 مشخص نشده و این شرکت در رابطه با اسمارت فون بعدی خود صحبتی نکرده است. بر اساس اخبار احتمال استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845 در این پرچم‌دار بسیار بالاست.

2 در مورد “تصاویر منتشرشده از رندر ال‌جی G7 جعلی است!”

  1. الجی گوشیای خوبی میزنه ها
    منم قبولش دارم
    از زمان G3
    ولی نمیدونم چرا هروقت میخوام پرچمدار بخرم
    الجی رو زود ازش میگذرم
    برای من جذاب نیست
    در خلافش
    هوآوی که متنفرم ازش مخصوصا رابط کاربریش
    داره خییییلیی پیشرفت میکنه
    و گوشیای جذابی میزنه مثلا همین ۳ تا دوربینیه ک قراره بیاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH