طراحی نسخه المپیک زمستانی گوشی گلکسی نوت 8 توسط شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ طرحی از گوشی گلکسی نوت 8 را با ظاهری دلنشین عرضه کرد که احتمالا تاکنون هرگز نظیر آن‌را در دستان خود نداشته‌‌اید. این کمپانی کره‌ای اختصاصا نسخه‌ای محدود شده از هندست فوق‌العاده بزرگ خود را برای شرکت‌کنندگان المپیک زمستانی پیونگ‌یانگ طراحی کرده است. این گوشی در بخش پشتی به یک لایه شیشه‌ای سفید و براق مجهز شده تا نشانی از فصل برف و زمستان باشد. همچنین به یک لوگوی طلایی رنگ المپیک و طرح‌های طلایی الهام گرفته شده از مشعل المپیک تزئین شده است.

از نظر قطعات داخلی هنوز مشخصات این هندست مشابه با سایر گوشی‌های گلکسی نوت 8 است که سایرین در اختیار دارند؛ تنها با این تفاوت که تصاویری با تم المپیک پیونگ‌یانگ 2018 به صورت پیش‌فرض در آن بارگذاری شده است.

پیش از آغاز بازی‌ها در اوایل ماه فوریه، شرکت سامسونگ 4000 دستگاه از این هندست را میان کارکنان و ورزشکاران رقابت‌کننده در المپیک زمستانی سال 2018 توزیع خواهد کرد. کلیه شرکت‌کنندگان بازی‌های المپیک زمستانی نیز قاب‌هایی با لوگوی بازی‌های المپیک را جهت استفاده با گوشی‌های جدید خود دریافت خواهند کرد.

این کمپانی برای دهه‌ها در مسابقات المپیک مشارکت داشته و عرضه یک نسخه ویژه برای این رویداد نیز جزیی از این همکاری به شمار می‌رود؛ خصوصا این‌که اکنون مسابقات المپیک زمستانی در کشور کره که منزلگاه این کمپانی است، برگزار می‌شود. اگرچه متاسفانه این نسخه منحصرا در اختیار کارکنان و ورزشکاران المپیک قرار گرفته؛ اما شاید شما هم مایل به در دست گرفتن این گوشی باشید و امیدواریم که نهایتا سامسونگ تصمیم به فروش این مدل بگیرد. در سال 2016 این کمپانی نسخه المپیکی اسمارت‌فون گلکسی S7 اج را به صورت عمومی عرضه کرد؛ با این همه تنها چند هزار دستگاه از این هندست در سراسر جهان به فروش رفت.

3 در مورد “طراحی نسخه المپیک زمستانی گوشی گلکسی نوت 8 توسط شرکت سامسونگ”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH