انتشار رندرهایی جدید از گوشی‌های موتو زد 3 و موتو زد 3 پلی و مشخص شدن نحوه طراحی آن‌ها

پس از انتشار جزئیاتی درخصوص سه دیوایس موتو G6، موتو G6 پلاس و موتو G6 پلی که احتمالا در اواسط بهمن ماه معرفی می‌شوند، حالا نوبت به پرچمداران موتورولا رسیده که در رسانه‌ها پدیدار شوند. به تازگی رندرهایی از دو گوشی موتو زد 3 و موتو زد 3 پلی منتشر شده که اطلاعاتی را درباره نحوه طراحی و کلیدی‌ترین مشخصات آن‌ها آشکار می‌کند.

سال گذشته موتورولا سری موتو زد را در دو نسخه مختلف با نام‌های موتو زد 2 فورس و موتو زد 2 پلی در تابستان عرضه کرد. منطقی به نظر می‌رسد که جانشینیان این دو امسال با نام‌های موتو زد 3 و موتو زد 3 پلی در مدتی مشابه و در فصل تابستان معرفی و روانه بازار شوند. طبق رندر منتشر شده، این دو اسمارت‌فون از حاشیه‌های بسیار باریکی برخوردارند و در مقایسه با نسل پیشین تغییراتی در نحوه طراحی آن‌ها اعمال شده است.

منبع منتشرکننده این رندرها ادعا کرده که هر دو موتو زد جدید به یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی پلاس مجهز شده‌اند که رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل داشته و نسبت تصویر آن‌ها 18 به 9 است. به نظر می‌رسد که این پنل در کناره‌های خود اندکی انحنا داشته باشد. این منبع درباره مشخصات سخت‌افزاری و جزئیات موتو زدها اطلاعاتی منتشر نکرده اما مدعی شده نسخه سومی از موتو زد 3 در دست توسعه است که در مقایسه با برادران خود از مشخصات سخت‌افزاری قوی‌تری مانند تراشه اسنپدراگون 845 و رزولوشن بالاتر نمایشگر برخوردار است.

متاسفانه حسگر اثر انشگت در این تصاویر مشاهده نمی‌شود. این احتمال وجود دارد که موتورولا قابلیت تشخیص چهره را جایگزین روش شناسایی با اثر انگشت کرده و یا این سنسور در قسمت پایینی نمایشگر تعبیه شده باشد. احتمال سومی هم وجود دارد و آن هم این است که مانند گوشی موتو E5، سنسور تشخیص اثر انگشت به زیر لوگوی موتو در پنل پشتی این سه برادر منتقل شده باشد.

به نظر می‌رسد که نسل جدید موتو زد نیز مانند نسل پیشین از لوازم جانبی و موتو مادها پشتیبانی می‌کند. در تصویر دوم مشاهده می‌کنیم که یکی از گوشی‌های احتمالی موتو زد 3 به یک موتو ماد 5G مجهز شده که قابلیت‌های 5G را به این اسمارت‌فون آورده است. شاید مهم‌ترین سورپرایز موتورولا در این گوشی‌ها را باید استفاده از دوربین سلفی دوگانه بیان کرد. منبع منتشرکننده ادعا کرده که گوشی‌های سال 2019 این کمپانی مانند موتو G7، موتو E6 و لنوو K9 مانند آی‌فون X دارای برشی در بالای نمایشگر یا همان ناچ باشند.

3 در مورد “انتشار رندرهایی جدید از گوشی‌های موتو زد 3 و موتو زد 3 پلی و مشخص شدن نحوه طراحی آن‌ها”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH