گوشی‌های G2 ال‌جی با قرعه کشی تحویل خریداران شد!

LG G2

اگر در جریان خبرهای مربوط به فروش گوشی G2 در پاساژ قائم تهران (فروشگاه مدیا پردازش) قرار داشته باشید، ال‌جی از چندی پیش اعلام کرده بود که به ۱۰۰ نفر نخست که برای خرید این گوشی اقدام کنند، ۵۰ درصد تخفیف خواهد داد. پس از این خبر، استقبال خریداران از این گوشی به اندازه‌ای شد که از دو شب قبل، صف کاربران در جلوی پاساژ تشکیل شد و حتی عده زیادی از شهرستان‌های مختلف خود را به آنجا رسانده و شب را نیز همان جا به صبح رساندند. خبرها حاکی از آن بود که به دلیل حضور بسیار زیاد افراد، نیروی انتظامی نیز وارد عمل شده و سعی در حفظ امنیت منطقه داشت.

سرانجام امروز صبح نوبت به انتخاب ۱۰۰ نفر رسید، اما به قدری ازدحام زیاد بود که مسئولین ال‌جی ناچار شدند تا از روش دیگری استفاده کنند. آن‌ها تمامی افراد حاضر را به درون سینمای رو به روی پاساژ بردند و قرعه کشی کردند. ۱۰۰ نفر خوش شانس خارج شده از این قرعه، موفق به گرفتن گوشی‌های خود با تخفیف ۵۰ درصد شدند (قیمت اصلی گوشی 1.875.000 تومان است).

البته مسئولین ال‌جی برای آنکه سایر افراد نیز نا امید به خانه‌هایشان باز نگردند، به ۲۰۰ نفر دیگر نیز طبق قرعه کشی ۲۰ درصد تخفیف خرید دادند تا آن‌ها هم نزدیک به ۴۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را هدیه بگیرند. به سایرین نیز وعده داده شد که اگر تا پایان وقت امروز نسبت به خرید گوشی G2 اقدام کنند، یک کاور هوشمند را به رایگان دریافت خواهند نمود.

سرانجام گوشی G2 با هیاهوی بسیار وارد کشورمان شد و این بار ال‌جی موبایل هماهنگ با بازارهای جهانی اقدام به فروش این گوشی خاص کرد.
شما این کار ال‌جی در ورود G2 را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا دوست دارید سایر کمپانی‌ها نیز چنین رویه‌ای را برای فروش محصولات خود در ایران به کار بگیرند؟

25 در مورد “گوشی‌های G2 ال‌جی با قرعه کشی تحویل خریداران شد!”

  1. داوود بیات

    1.الجی با این حرکت تونست مشکلات اقتصادی،فرهنگی،مدیریتی و …. ایرانیا رو براحتی نشون بده
    2.واقعن برا اون مردمی که از دم در سینما رد شدن و بخاطر شلوغی سوال کردن و فهمیدن چه خبره و تو سالن بر ضد کسایی که با بدبختی دوسه روز رو دم پاساژگذروندن شعار “لیست دروغه” و “تقلب” و “الجی”سوراخ و … دادن متاسفم.
    3.من اولین نفری بودم که رفتم اونجا(از شهرستان)و وقتی رسیدم هیچکی نبود و انقدر تو اون دو سه روز جر و بحث کردم سر حق خودم و بقیه متقدمین و تو سرما خوابیدم و تو گرمای ظهر تو صف بودم و … خلاصه انقد سختی کشیدم که وقتی گفتن قرعه کشی،اگه تو اون لحظه اسلحه ای چیزی داشتم درنگ نمیکردم!ولی با این حال اسم من اولین نفر دراومد و حق به حقدار رسید
    امیدرارم مردم ازلحاظ فرهنگی پیشرفت کنن.
    خواهش میکنم نظر منو تایید کنید،یا حق

    1. داداش من
      چیزی به نام لیست وجود نداست
      شما سایت رو بخون
      نوشته بود شنبه شماره میدن
      اینکه شما بز 3 روز قبل میای اونجا میخوابی ربطی به بقیه نداره

  2. جالب بود من صبح یکی رو دیدم می گفت صبح داشتم از اینجا رد میشدم دیدم ملت همیشه در صحنه دارن میرن سینما کنجکاو شدم ببینم چی شده کله صبح خلاصه اومدیم و ۵۰% بردیم تازه میگفت دیدم شلوغه دو تا برگه قرعه کشی انداختم ولی من دلم میسوزه برای کسایی که سه شب الاف کوچه خیابون شدن و آخرشم هیچی عکسشون هم تو سایته نمیدونم چطوری جواب خدا رو میخان بدن بهتر بود یا مردم میومدن استادیوم و قرعه کشی میشد یا مثل برنامه نود

  3. من از کاسب های قاءمم .این حرکتشون فقط برای تبلیغ بود و بس.اصلا به فکر کاسب ها نبودن..ما به کل از کاسبی افتاده بودیم

  4. حرکت ارزنده ای بود …
    من خودم منتظر Z1 هستم ، ولی واقعاً این حرکت رو تحسین میکنم .
    کاش سایر شرکت ها هم از این کارها در ایران انجام بدن !

  5. نمیدونین چه غوغایی بود که
    اگه ماها اعتراض نمیکردیم تمام اون 100 نفری که نمیدونم اسمشون چجوری رفت تو لیست برنده شده بودن
    حتی شروع کردن به خوندن اسم ها که همه بچه ها با هم بلند شدن تا سالن رو ترک کنن اما یه دفعه با شعار سامسونگ هوراااا(3 تا کف)ال جی سوراخ بود که مدیران به خودشون اومدند و تصمیم گرفتن تمام حاضرین را در قرعه کشی شرکت بدن
    خلاصه برنامه ساعت 7 شروع شد و تا ساعت 9 فقط اعتراض بودو شعار
    تا اینکه بالاخره اسم ها یادداشت شد و اون 100 نفر قرعه کشی شدن که خدارو شکر منم جزو اون 100 نفر بودم
    اما انصافا گوشی خوبیه
    حرف نداره
    به همه اون 100 نفر تبریک میگم
    شب خوش

  6. اصل ماجرا این بود که وقتی وارد سالن شدیم مدیر بازاریابی lg یک لیست صد نفره دستش بود و می گفت این لیست سه شب پیش ! وقتی عدهای صف بسته بودند تهیه شده و مورد تایید ماست اگه اعتراض های ما نبود که قرعه کشی نمیکردند فقط می خواستند جمعیت امروز صبح بیاد ازشون فیلم برداری کنند وگرنه به قول خورشون وقتی از سه روز پیش لیست نهایی کردند چرا اطلاع رسانی نکردند تا کسی امروز نیاد واقعا یه بچه 5 ساله از این ها بهتر میتونست برنامه ریزی کنه من که با این رفتارشون از lg متنفر شدم

  7. با سلام. واقعا برای خودمون که ادعای چندهزار سال فرهنگ رو داریم, اینطور با شعورمون بازی کردن متاسفم. برای مدیریت شرکت ال جی که فقط دنبال تبلیغ و منافع مالی خودش بود و حق خیلی هارو ضایع کرد متاسفم.
    چه غوغایی بود. امان بی کفایتی و مدیرهای سفارشی…. دلال بازی ها و نمیدونم آقای مدیر بازاریابی مردم را چه فرض کرده بودند.!!؟؟

  8. الجی به یه همچین برنامه ای نیاز داشت چرا که توی ایران الجی به اندازه ی برند هایی مثل سامسونگ یا سونی معروف نیست،ولی با این کارش تونست محبوبیتش رو به مقدار قابل توجهی افزایش بده (هر چند که به ضررش هم تموم شد)

  9. آیا دوست دارید سایر کمپانی‌ها نیز چنین رویه‌ای را برای فروش محصولات خود در ایران به کار بگیرند؟

    آخه اینم شد سوال ؟!! نه من دوست دارم سایر برند ها ، محصولاتشون رو گرونتر بفروشند 😀 :))

  10. این طرح در حالت عادی یه هم یک اقدام تبلیغاتی خوب واسه خودشون بود هم در یه فرصت خوب برای طرفداران.اما شرایطی که بعدا اضافه کردن (جدا کردن سریال گوشی و …)اقدامتی ضد مشتری و در تضاد با هدف اولیه بود.آخرش هم که اون پلن پیش بینی شده هم اجرا نشد. امیدوارم اونایی که چند شب قبل اومدن لا اقل موفق شده باشن گوشی رو بگیرن همونطور که دوست داشتن.
    به هر حال امیدوارم هم ال جی و هم شرکت های دیگه حرکت های اینچنینی رو تکرار کنند.منتها سنجیده تر،بابرنامه تر و با فراهم کردن امکانات کافی و البته نگاه به نقشه ی جغرافیا.

    1. عزیزم نگران نباش اخر دیروز بعد از کلی صحبت با سران ال جی توانستیم قانع کنیم انها رو که حق اول لیستی که بعضی ها توی اون لیست از روز چهارشنبه اومده بودن و خیلی ها هم از شهرستان بودن رو قبول کنن و دیروز بعدازظهر همه به حق خودشون رسیدن و مجدد100 گوشی به غیر از300گوشی ای که صبح داده بودن دادن و من هم جزیی از انها بودم.

      واقعا متشکرم

  11. اینهمه خودشون و مردم رو به دردسر انداختن که قرعه کشی کنن ؟ خب از اول اعلام میکردن !! این چه جور برنامه ریزیه
    آخه…؟

  12. سعید بهمنی

    سلام ادمین جان !
    خوب خدا خیرشون بده، من میدونستم قرعه کشیه ،منم میرفتم خوب
    کمی بی برنامه بود کارشون متاسفانه !

    البته ایده جدیدی بود ، خسته نباشند .
    ولی منم جی 2 میخواااااااااام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH