مدرن کمبات بعدی تا سال دیگر، عرضه نمی‌شود!

مدرن کمبات بعدی تا سال دیگر، عرضه نمی‌شود!

کم‌تر کسی است که فرانچایز محبوب مدرن کمبات را نشناسد؛ سازنده این 4 گانه جادویی، گیم لافت بوده و به‌زودی نیز نسخه پنجم آن را ارائه خواهد کرد. کمپانی گیم‌لافت به تازگی در حساب توئیتر خود، اعلام کرده  عرضه نسخه پنجم این فرانچایز (مدرن کمبات 5) تا سال 2014 به تعویق افتاده است. پیش‌تر نیز و با عرضه تریلری از این بازی در ماه ژوئن، احتمال می‌دادیم که مدرن کمبات 5 تا پایان سال عرضه شود. به خصوص آن‌که نسخه قبلی این فرانچایز در ماه دسامبر سال 2012، برای دارندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی ارائه شد. این خبر مطمئن بسیاری از طرفداران بازی مدرن کمبات را نگران کرده و نظر مثبت‌شان را درباره این بازی، عوض می‌کند.

گویا گیم‌لافت روندی همانند راک استار( سازنده محبوب عنوان GTA) را در پیش گرفته تا بتواند عناوین خود را در بهترین جزئیات و گرافیک خلق کرده و عنوان مدرن کمبات را به یکی از پر جزئیات‌ترین بازی‌های سال از نظر گرافیک بصری تبدیل سازد. نظر شما چیست؟!

آیا تنها گرافیک می‌تواند مدرن کمبات 5 را به عنوان برترین بازی اندرویدی سال منصوب کند؟! پس جایگاه داستان کجاست؟! چرا گیم‌لافت عنوان محبوب مدرن کمبات را همانند بازی ندای وظیفه بر اساس یک داستان حماسی و رزمی هیجان انگیز، نمی‌آفریند؟!

5 در مورد “مدرن کمبات بعدی تا سال دیگر، عرضه نمی‌شود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH