Nokia-7-model-

مدل جدید نوکیا 7 با پردازنده بهتر و اندروید اوریو در راه است

نوکیا 7 یکی از گوشی‌های هوشمندی است که شرکت HMD منحصرا برای بازار چین تولید کرده است. با این حال شایعاتی به گوش می‌رسد که احتمال دارد این شرکت فندلاندی، در ماه‌های آینده نوکیا 7 ( یا نوکیا 6 2018 ) را در بازار ایالات متحده نیز عرضه کند.

گوشی‌های HMD در ایالات متحده عرضه و از قابلیت پشتیبانی جابه‌جایی در کشور نیز برخوردار خواهند شد اما بعید به نظر می‌رسد که از شبکه‌های CDMA پشتیبانی کنند. علاوه بر این، HMD ممکن است ویژگی‌های خاصی را معرفی یا حذف کند تا این محصولات را با بازار ایالات متحده سازگار ( و رقابتی ) سازد.

به‌تازگی یک نسخه بهبود یافته از نوکیا 7 در Geekbench که یک ابزار بنچمارک با پایگاه داده‌ای گسترده‌ برای بررسی دستگاه‌هاست، مورد آزمایش قرار گرفت. این گوشی که اصطلاحا نوکیا 7 پلاس نامیده می‌شود، دارای پردازنده هشت هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی اسنپدراگون 660 کوالاکام است در حالی که نسخه استاندارد از اسنپدراگون 630 بهره می‌برد.

 

Nokia-7-model-

 

همچنین بر روی این گوشی از سیستم عامل اندروید اوریو 8.0 بهره گرفته شده است که به این معنا خواهد بود مشتریان بعد از خرید گوشی دیگر نیازی ندارند برای دریافت به‌روزرسانی، انتظار بکشند. اطلاعات لیست Geekbench، نشان می‌دهد که نوکیا 7 پلاس نیز مانند نسخه معمولی دارای همان چهار گیگابایت رم خواهد بود. این تمام اطلاعاتی است که فعلا در اختیار ما قرار گرفته است.

در هر صورت هنوز مشخص نیست که شرکت HMD خط تولید نوکیا 7 پلاس را راه‌اندازی خواهد کرد یا خیر. اما در صورت مثبت بودن جواب احتمالا در سراسر جهان عرضه خواهد شد!

3 در مورد “مدل جدید نوکیا 7 با پردازنده بهتر و اندروید اوریو در راه است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH