nokia5

آپدیت اندروید اوریو برای نوکیا 5 به‌صورت رسمی منتشر شد

شرکت HMD یک گوشی دیگر را نیز در لیست به‌‌روزرسانی اندروید اوریو قرار داد، نوکیا 5. همچنین به‌روزرسانی نوکیا 6 نیز در اختیار تمام دارندگان گوشی مدل TA-1021، در سراسر دنیا قرار خواهد گرفت.

اگر گوشی نوکیا 5 شما به طور خودکار به‌روزرسانی نشد، می‌توانید به صورت دستی اقدام به بررسی آپدیت آن نمایید. این را به خاطر داشته باشید که این برنامه‌ریزی مرحله‌ای است و ممکن است تا رسیدن نوبت به‌روزرسانی مدل دقیق گوشی شما، چند روز زمان ببرد.

مدیر ارشد تولید HMD، Juho Sarvikas، در پیام توییتری خود، این خبر را اینگونه اعلام کرد : “روان‌تر و دوست‌داشتنی‌تر، نوکیا 5 و نوکیا 6، به طور رسمی به خانواده اندروید اوریو ملحق شدند”.

همچنین اجازه داده شده است تا آزمایش نسخه بتا اوریو برای نوکیا 3 و نوکیا 2 نیز به زودی شروع شود و بعد از آن در لیست نهایی HMD قرار خواهند گرفت.

5 در مورد “آپدیت اندروید اوریو برای نوکیا 5 به‌صورت رسمی منتشر شد”

  1. من امروز اپدیت اندروید 9 رو گرفتم روی گوشی نوکیا5پلاس. حالا تماس های ورودیم فقط زنگ میخوره و اسکرین روشن میشه ولی شماره نمی افته و من هیچ کار نمی تونم بکنم تا تماس از دست بره و میسد کالش بیوفته و شمارشو ببینم و بتونم کال بک کنم! چیکار باید کنم خیلی بد شده؟؟؟

  2. ز ابتدا عاشق نوکیا بودم و لومیا 1520 آخرین گوشی نوکیا بود که داشتم و هنوز دارمش اما سیستم عامل چرند وینفون مجبورم کرد بعد از نوکیا برم سراغ سونی و الان هم هوآوی اما اگر نوکیا یک گوشی اندرویدی در خور اسمش بزنه قطعا گوشی بعدیم نوکیا خواهد بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH