با خوش دست‌ترین ماوس دنیا آشنا شوید!

اگر شما از یک کامپیوتر خانگی استفاده می‌کنید، تقریبا محال است که با ماوس سر و کار نداشته باشید. حتی اکثر افراد ترجیح می‌دهند که در هنگام استفاده از لپ‌تاپ نیز از یک ماوس جداگانه بهره بگیرند.

این دستگاه‌های کوچک، در زندگی روزمره علاقه‌مندان به دنیای کامپیوتر و فناوری به‌قدری نقش دارند که به‌طور حتم وجود یک گزینه عالی و راحت، می‌تواند تبدیل به اولویت بسیاری از افراد شود.

تقریبا همه سازندگان مشهور از اپل و مایکروسافت گرفته تا ایسوس و لاجیتک، به تولید چنین محصولاتی می‌پردازند که بعضا دارای ظاهر و طراحی‌های عجیب و غریبی هستند.

اما یکی از محصولاتی که از یک دیزاین بسیار کاربردی بهره می‌برد، ساخت کمپانی Contour بوده که ممکن است تا به حال حتی اسمش را هم نشنیده باشید. این شرکت، دستگاهی با نام Uni Mouse ساخته که به‌خاطر طراحی خاصش، راحتی فوق‌العاده زیادی را برای کاربر خود به ارمغان می‌آورد.

یونی ماوس به علت انعطاف پذیری خاصی که دارد، می‌تواند بسته به فرم مچ دست و حتی انگشت شست شما، تغییر حالت بدهد و بدین خاطر برای هر نوع دستی، بهینه‌ترین فرم را به خودش خواهد گرفت.

در ویدیوی زیر که با همکاری آی‌تی‌رسان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، با یونی ماوس و قابلیت‌های آن از نزدیک آشنا می‌شویم.

2 در مورد “با خوش دست‌ترین ماوس دنیا آشنا شوید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH