رندرهای مفهومی از گلکسی C10 با نمایشگر بدون حاشیه و دوربین دوگانه منتشر شد

به‌تازگی رندرهای مفهومی از اسمارت‌فون آتی سامسونگ به نام گلکسی C10 منتشر شده است که نشان می‌دهد این هندست به نسبت نسل قبلی خود پیشرفت‌های زیادی خواهد داشت. اگرچه نمی‌توان صحت این رندرها را به صورت قطعی تایید کرد، اما منتشر کننده آن‌ها یک کاربر یوتیوب است که پیش‌تر نیز رندرهایی ازچند اسمارت‌فون معرفی نشده را منتشر کرده است.

مطابق این رندر اسمارت‌فون بالارده این کمپانی کره‌ای، از نمایشگری با نسبت تصویر 18 به 9 استفاده خواهد کرد و در اطراف این نمایشگر حاشیه‌های بسیار کمی را شاهد خواهیم بود. در حالی که در بخش‌های کناری سمت چپ و راست نمایشگر تقریبا حاشیه‌ای را مشاهده نمی‌کنیم، اما در قسمت پایین و بالا حاشیه‌ها به قدری زیاد هستند که میزبان کلید سخت افزاری هوم و هم‌چنین اسکنر اثر انگشت باشد. با توجه به وجود خطوط آنتن در بخش پشتی این هندست، به نظر می‌رسد طراحی این اسمارت‌فون تماما از فلز باشد. در بخش پشتی گلکسی C10 می‌توانیم یک دوربین دوگانه با چینش عمودی و یک فلاش LED دوگانه را نیز مشاهده کنیم. مطابق این رندرها گلکسی C10 در سه رنگ مشکی، خاکستری و آبی عرضه خواهد شد.

کلید ولوم در گلکسی C10 در لبه سمت چپ قرار گرفته و کلید پاور در لبه مقابل تعبیه شده است. براساس اطلاعات منتشر شده توسط AnTuTu، گلکسی C10 از نمایشگری 6 اینچی با وضوح QHD+ استفاده می‌کند. در بخش سخت افزاری این اسمارت‌فون می‌توانیم چیپست اسنپدارگون 660 را مشاهده کنیم که که از هشت هسته پردازشی استفاده می‌کند و قدرتمندترین چیپست کوالکام برای اسمارت‌فون‌های میان‌رده محسوب می‌شود. مطابق شایعات گلکسی C10 به یک باتری بسیار بزرگ با حجم 4000 میلی‌آمپری مجهز خواهد شد که از فناوری Quick Charge 4.0 نیز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود معارفه این اسمارت‌فون در ماه ژوئن برگزار شود.

5 در مورد “رندرهای مفهومی از گلکسی C10 با نمایشگر بدون حاشیه و دوربین دوگانه منتشر شد”

  1. من به شخصه سری سی سامسونگ رو دوست دارم ای کاش به صورت رسمی و با گارانتی معتبر وارد ایران بشن
    چون واقعا گوشی های خوبی هستن

  2. سلام
    کسی درباره c5 pro چیزی میدونه و یا تجربه کار کردن با اون رو داره
    لطفا معایب و خوبی هاش رو بگید در ضمن قیمت و اندرویدش چنده؟
    من قصد خریدش رو دارم لطفا راهنمایی کنید. ممنون

  3. سامسونگ یه طرح میزنه ۲۰۰ تا از روش کپی نزنه دست بردار نیست کلا تو کل تاریخ گوشی سازیش دو مدل گوشی داشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH