اکسپریا XZ2 Pro

اکسپریا XZ2 Pro سونی در بنچمارک HTML رویت شد: نمایشگر 18:9 و اندروید 8.1

برای مدت طولانی زمزمه‌های متعددی درباره تصمیم سونی برای استفاده از نسبت صفحه نمایش 18 به 9 و پیوستن به سازندگانی که گوشی‌های خود را به نمایشگری کشیده و حاشیه اندک مجهز می‌کنند، شنیده می‌شد. به‌تازگی نیز جزییاتی از پرچمدار جدید کمپانی ژاپنی با نام اکسپریا XZ2 Pro در بنچمارکی به نام HTML فاش گشته است.

در درجه نخست، یکی از اطلاعات مهمی که درباره این پرچمدار لو رفته، بهره‌مندی از سیستم‌عامل اندرویو اوریو نسخه 8.1 بوده و مورد بعدی سایز نمایشگر دستگاه مورد بحث است که گفته می‌شود صفحه نمایش این گوشی هوشمند اندازه‌ای معادل 424 در 848 پیکسل دارد. با توجه به سایز مذکور، انتظار می‌رود که اکسپریا XZ2 Pro از نمایشگری با نسبت تصویر 18 به 9 بهره ببرد و بالاخره سونی هم بعد از گلکسی S8 و ال‌جی G6 تصمیم گرفته تا پرچمدار بعدی خود را به صفحه نمایشی کشیده مجهز نماید.

مشخصات فاش شده از اکسپریا XZ2 Pro

متاسفانه اطلاعات بیشتری از اسمارت‌فون مورد بحث در دسترس نیست ولی احتمال دارد سونی پس از سال‌ها مجبور به کنار گذاشتن زبان طراحی مختص خود، موسوم به Omni Balance شود. البته هم‌چنان ممکن است که اکسپریا XZ2 Pro با طراحی همیشگی و مستطیلی شکل این سازنده و بهره‌مندی از دکمه پاور در کنار گوشی رونمایی گردد که در این‌ صورت اسمارت‌فون یاد شده بسیار شبیه به گوشی اکسپریا XA2 خواهد بود.

3 در مورد “اکسپریا XZ2 Pro سونی در بنچمارک HTML رویت شد: نمایشگر 18:9 و اندروید 8.1”

  1. برای سری پرچمدار سال ۲۰۱۸ دیگه باید به فکر یه گوشی بی حاشیه باشه وگرنه ابروش میره سونی تو دنیای تکنولوژی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH