تلگرام X

نگاهی به آپدیت جدید تلگرام X: ورود به سایت‌ها، جستجوی بهتر در چت‌ها و امکانات دیگر

تقریبا مدتی از زمان انتشار نسخه 0.20.5.846 تلگرام X می‌گذرد و با توجه به استقبال خوب کاربران از این ورژن فرعی تلگرام، توسعه‌دهندگان قابلیت‌های تازه‌ای را به پیام‌رسان مذکور اضافه نموده‌اند.

اولین تغییر ایجاد شده در این اپلیکیشن اضافه شده گزینه‌ای به نام “Interface” است که به کاربر اجازه می‌دهد به‌طور مستقیم به تنظیمات جانبی تلگرام X دسترسی داشته باشد. در این بخش مواردی مانند: تعریف عملکرد سوایپ روی نمایشگر گوشی، نمایش گفت‌وگو بدون نیاز به باز کردن صفحه چت، پخش یا عدم پخش خودکار گیف‌ها و گزینه‌های دیگری هم به چشم می‌خورد.

تلگرام X

در نسخه جدید این نرم‌افزار امکاناتی از قبیل:‌ قابلیت تنظیم چراغ LED نوتیفیکیشن، نمایش تاریخ در صفحه چت و جستجو براساس آن، نتایج بهتر در جستجوهای متنی انجام شده در گفت‌وگوها و قابلیت حالت شب بهبود یافته به این برنامه اضافه شده است. همچنین باید افزود که از این پس می‌توانید برای ورود به وب‌سایت‌های مختلف همانند ورژن اصلی، از تلگرام X نیز استفاده کنید.

برقراری تماس صوتی با بهره‌گیری از تنظیمات Peer To Peer، پشتیبانی از پخش فرمت‌های جدید مانند:  OGG ،OPUS ،ALAC و رفع برخی مشکلات جزئی از دیگر تغییرات نسخه جدید این پیام‌رسان است. از طریق آیکون زیر می‌توانید، اپلیکیشن مورد بحث را دانلود نمایید.

4 در مورد “نگاهی به آپدیت جدید تلگرام X: ورود به سایت‌ها، جستجوی بهتر در چت‌ها و امکانات دیگر”

    1. بله باگ های زیادی داره
      مثلا خود یک پیامی رو ریپلای میکردم یه پیام دیگه ریپلای میشد !
      با این حال انتظار میره در اینده بهتر بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH