طرح مفهومی عینک هوشمند اپل را از اینجا ببینید!

در حالی که اسپیکرهای هوشمند هوم‌پاد اپل محصول بزرگ بعدی کمپانی کوپرتینویی برای مشتریانش است؛ اما در افق چیز بزرگ‌تری وجود دارد که می‌تواند جای گوشی آی‌فون به عنوان درآمدزاترین محصول اپل را بگیرد.

ماه گذشته تحلیل‌گری با نام جن مانستر که به بررسی موشکافانه داده‌ها برای موسسه سرمایه‌گذاری Loup Ventures می‌پردازد، اظهار کرد که عینک واقعیت‌افزوده اپل به محصولی بزرگ‌تر از اسمارت‌فون متداول این غول فناوری تبدیل خواهد شد. بر اساس اظهارات تیم کوک مدیرعامل اپل در مورد وضعیت کنونی تکنولوژی واقعیت‌افزوده، در خوش‌بینانه‌ترین حالت احتمالا تا سال 2020 شاهد عرضه این محصول نخواهیم بود. همچنین گزارش شده است که اپل برای تولید اجزای عینک خود با شرکت تولیدکننده کوانتا قرارداد خواهد بست و سیستم‌عامل جدیدی با نام rOS (سیستم‌عامل واقعیت) را عرضه می‌کند.

اکثریت شما در زمان فکر کردن پیرامون عینک اپل ممکن است تصویری در ذهن خود داشته باشید که با احتمال فراوان چیزی مشابه با عینک گوگل خواهد بود. پیش نمایش این عینک قبلا و در ماه آوریل 2012 از طریق انتشار یک ویدیو توسط کمپانی گوگل صورت گرفته بود؛ اما برخی افراد معتقدند که اپل هدست واقعیت‌افزوده خود را مشابه عینک‌های متداول تولید خواهد کرد. طراحی به نام مارتین هاجک که پیش‌تر تصاویر طرح‌های مفهومی دستگاه‌های اپلی را توسعه داده بود، اکنون سری جدیدی از طرح‌های مفهومی را برای عینک اپل ارایه کرده است.

همچنین گفته می‌شود که در حال حاضر اپل برای تولید اجزای گجت پوشیدنی واقعیت‌افزوده خود با یکی از تامین‌کنندگان کیس با نام Catcher ارتباط برقرار کرده است. بر اساس پیش‌بینی هاجک، اپل در این محصول از یک فریم فلزی با کیفیت بالا استفاده می‌کند. اپل می‌تواند برخی آنتن‌ها و سیم‌کشی‌های مورد نیاز برای عملکرد دستگاه را در بخش داخلی فریم قرار دهد. در صورتی که نمای جلویی تصاویر مربوط به طرح مفهومی را مشاهده کنید، متوجه وجود شیاری می‌شوید که از حسگرهای مخصوصی میزبانی می‌کند. از نظر طراح، با کم شدن میزان شارژ باتری دستگاه می‌توان آن‌ را از طریق یک پد شارژ بی‌سیم شارژ کرد.

3 در مورد “طرح مفهومی عینک هوشمند اپل را از اینجا ببینید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH