جزئیات جدیدی درخصوص مشخصات و قیمت اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 کامپکت منتشر شد

پس از آن‌که طی چند روز گذشته تصاویری از گوشی‌های اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 کامپکت منتشر شد، به تازگی منابع خبری جزئیات جدیدی را درخصوص مشخصات و قیمت این دو دستگاه فاش کردند؛ دیوایس‌هایی که سونی تا چند روز آینده در کنگره جهانی موبایل از آن‌ها رونمایی به عمل می‌آورد.

طبق ادعای وب‌سایت Swedroid.se، یکی از منابع صنعتی اعلام کرده گوشی اکسپریا XZ2 و نسخه کامپکت به ترتیب از نمایشگرهایی 5.8 و 5 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 بهره می‌برند. آن‌طور که به نظر می‌رسد رزولوشن نمایشگر نسخه کامپکت فول اچ‌دی پلاس خواهد بود.

خوشبختانه سونی حاشیه‌های نمایشگر نسخه کامپکت را تا حدی کاهش داده که علی‌رغم برخورداری این گجت از ابعادی مشابه نسل‌های قبلی، ژاپنی‌ها توانستند یک نمایشگر 5 اینچی را به‌جای پنل‌های 4.6 اینچی سابق در دل بدنه اکسپریا XZ2 کامپکت جای دهند.

هر دو اسمارت‌فون مورد نظر از شیشه گوریلاگلس 5 برای محافظت از نمایشگرشان بهره‌مند هستند. تراشه اسنپدراگون 845 نیز به عنوان سنتر پردازشی در پرچم‌داران جدید سونی فعالیت کرده و 4 گیگابایت رم در این راه همراه پردازنده کوالکام خواهد بود. 64 گیگابایت حافظه داخلی، حسگر اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی و البته فقدان جک 3.5 میلی‌متری صدا را نیز باید از دیگر نکات قابل توجه در مورد اکسپریا XZ2‌های جدید به شمار آورد.

این را هم اضافه کنیم برخی منابع خبری اعلام کردند که گوشی اکسپریا XZ2 از قابلیت خاصی در بخش موسیقی برخوردار بوده که به واسطه آن استفاده از ویبره هنگام پخش موسیقی میسر خواهد شد اما هیچ اطلاعاتی درخصوص نحوه عملکرد این ویژگی جالب منتشر نشده است.

ظاهرا عاشقان سونی از روز 6 مارس (15 اسفند) می‌توانند سوگولی‌های جدید این کمپانی را خریداری کنند. شایعات اخیر قیمت‌ 985 دلاری را برای اکسپریا XZ2 و 740 دلاری را برای اکسپریا XZ2 کامپکت بیان کرده بودند. این قیمت‌ها واقعا ارقام بسیار بالایی به نظر می‌رسند؛ خصوصا آن‌که اکسپریا XZ2 با این رقم حتی گران‌قیمت‌تر از گلکسی S9 خواهد بود.

هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره این اخبار تصمیم بگیریم. واقعا مشخص نیست کدام‌یک از این اخبار درست و کدام‌یک کذب محض است. با این حال نمی‌توان از کنارشان به سادگی گذشت؛ همان‌گونه که چنین اطلاعاتی پیش از این نیز در مورد این دو اسمارت‌فون بیان شده بود. در هر صورت تنها چند روز به زمان معرفی از پرچمداران سونی در MWC امسال باقی مانده و پس از آن می‌توان با خیال آسوده درباره این دو برادر سخن گفت.

3 در مورد “جزئیات جدیدی درخصوص مشخصات و قیمت اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 کامپکت منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH