چگونه با استفاده از صدای خود گوشی را قفل یا باز کنیم؟

به نظر می‌رسد هیچ محدودیتی در کار‌هایی که دستیار صوتی گوگل می‌تواند برایتان انجام دهد وجود ندارد؛ از بررسی ترافیک خیابان‌ها تا پخش موزیک و ویدیوی مورد علاقه شما و کار‌هایی که ممکن است بسیار متعجب‌تان سازد.

شاید دوست داشته باشید یک ترفند شگفت‌انگیز را در استفاده از دستیار صوتی یاد بگیرید. با آموزش لاک و آنلاک کردن دستگاه اندرویدی با استفاده از گوگل اسیستنت در آی تی‌رسان همراه ما باشید.

چگونه قفل دستگاه خود را باز کنیم؟

پس از نصب گوگل اسیستنت در گوشی خود، مراحل راه‌اندازی آن را به‌دقت انجام دهید، پس از آن در هر بار می‌توانید با گفتن Ok Google قفل دستگاه خود را باز کنید که در این‌صورت دستیار صوتی گوگل نیز اجرا خواهد شد، سپس می‌توانید با گوشی خود تعامل داشته باشید؛ ایمیل‌ها را چک کنید، تماس تلفنی برقرار و یا از او بخواهید برای‌تان یک موزیک دلخواه را پخش کند.

در برخی مواقع در بعضی از دستگاه‌های اندرویدی استفاده از این روش مقداری دشوار به‌نظر می‌رسد، در شرایطی برای دسترسی به گوگل اسیستنت حتی پس از بکار بردن عبارت Ok Google باز هم نیاز دارید پین یا پترن دستگاه را وارد کنید.

چگونه دستگاه خود را قفل کنیم؟

قفل دستگاه توسط دستیار صوتی گوگل پروسه‌ای نسبتا سنگین است زیرا به طور پیش‌فرض استفاده از این قابلیت در تنظیمات درونی گوگل اسیستنت قرار نگرفته است.

۱. ابتدا نیاز دارید که برنامه برای قفل دستگاه خود در گوشی نصب کنید. هر کدام از برنامه‌های زیر می‌توانند کار شما را به راحتی انجام دهند:

  • +Off
  • Screen Off
  • Lock Screen

۲. پس از پایان مراحل نصب نرم‌افزار؛ وارد گوگل اسیستنت شده و به‌روی آیکون منوی آن کلیک کنید.

۳. اکنون آیکون سه‌نقطه‌ای در پنجره باز شده را برگزینید و وارد مسیر روبه‌رو شوید Shortcuts < Settings

۴. در بخش Shortcuts عبارت blue + button را انتخاب نمائید.

۵. بخش‌های مربوطه را می‌بایست با اطلاعات زیر پر کنید:

  • When I say Ok Google: Lock phone
  • Google Assistant Should do: Open Screen Off

۶. گزینه Save را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید دستور صوتی را به هر عبارتی که با آن راحت‌تر هستید تغییر دهید. علاوه بر این در دستوراتی که ما در بالا استفاده کردیم، اپلیکیشن Screen Off را مورد استفاده قرار دادیم. شما می‌توانید آن را جایگزین کرده و از نرم‌افزار دیگری استفاده کنید.

2 در مورد “چگونه با استفاده از صدای خود گوشی را قفل یا باز کنیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH