تصاویر زنده‌ای از نمونه اولیه هواوی P20 منتشر شد

هواوی راهی پیدا کرده است تا گوشی‌های خود را در رقابت با دیگر محصولات متمایز کند؛ سه دوربین در پشت گوشی. گوشی پی 20 نمایشگاه MWC امسال را از دست داد، اما شرکت چینی از هم اکنون تاریخ رونمایی از پرچم‌دار خود را مشخص و 27 مارس اعلام کرده است.

همانطور که انتظار می‌رود، برای یک گوشی پر طرفدار مانند پی 20 هیچ اطلاعات انتشار نیافته‌ای از ویژگی‌های آن وجود ندارد. با این وجود، هیچ تصویری از این گوشی فاش نشده بود. دست اندر کاران سایت AndroidAuthority به تعدادی از تصاویر این گوشی دست یافته‌اند؛ ولی این تصاویر تنها نشان‌دهنده نمونه‌های اولیه پرچم‌دار هواوی هستند. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، به مانند برخی گزارش‌های منتشر شده پیش از این، پی 20 دارای دوربین سه‌گانه نیست.

تصاویر نمونه‌های اولیه نشان از عدم وجود دکمه‌های فیزیکی برای کنترل صدا در این دستگاه دارند که ظاهرا با برخی محل‌های نشان‌دهنده مکان قرارگیری حسگرهای لمسی در بالای دکمه پاور جایگزین شده‌اند. با این حساب می‌توان با بالا و پایین بردن انگشت خود به راحتی صدای پی 20 را کنترل کنید.

جدای از وجود تنها دو دوربین در نمونه‌های اولیه، منبع فاش‌کننده این تصاویر بیان کرده است که هواوی پی 20 را در دو نسخه عرضه خواهد کرد؛ مدلی معمولی و مدلی تحت عنوان پرو یا پلاس که ظاهرا این مدل اخیر با دوربین سه‌گانه عرضه خواهد شد و مدل معمولی نیز همانی است که در تصاویر مشاهده می‌شود.

در نهایت هواوی پی 20 با درگاه یواس‌بی Type-C و بدون جک 3.5 میلی‌متری صدا عرضه خواهد شد. با توجه به لبه پایینی به نظر می‌رسد گوشی دارای اسپیکرهای دوگانه باشد، اما برای تایید نهایی این اطلاعات باید کمی بیشتر و تا زمان رونمایی رسمی از این گوشی صبر کنیم.

4 در مورد “تصاویر زنده‌ای از نمونه اولیه هواوی P20 منتشر شد”

  1. فقط الکی مدل ب مدل گوشی میزنه با تغییرات خیلی جزعی ..مردمم گول میخورن فک میکنن خیلی بهتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH