هواوی Y3 تاییدیه FCC را دریافت کرد؛ یک گوشی چینی و ارزان قیمت!

هواوی در حال حاضر به دنبال رونمایی از نسخه 2018 گوشی ارزان قیمت Y3 است. همانطور که از نام گوشی بر می‌آید، این محصول جایگزین نسخه 2017 هواوی Y3 خواهد بود.

این دستگاه به تازگی تاییده FCC را دریافت کرده و تصاویر زنده‌ای نیز از آن فاش شده است که به همراه مشخصات، می‌توان ادعا کرد نکته مبهمی در خصوص آن وجود ندارد. دریافت تاییدیه FCC به معنای آن خواهد بود که زمان زیادی تا عرضه رسمی این گوشی نمانده است.

از تصاویر فاش شده مشخص گردیده که این گوشی با یک دوربین، درگاه کارت حافظه و یک درگاه سیم‌کارت ارایه خواهد شد؛ اما نمی‌توان اطلاعات بیشتری از تصاویر به دست آورد. ظاهرا دستگاه دارای شماره مدل CAG-L22 خواهد بود.

هواوی Y3 با پردازشگر میان‌رده MT6737، دارای یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق میکرو اس‌دی قابل افزایش خواهد بود. این گوشی بر روی Geekbench ظاهر شده و در این سایت صفحه نمایش آن با کیفیت 480 در 854 درج شده بود. ظرفیت باتری آن نیز 2200 میلی‌آمپر است.

در میان تمامی ویژگی‌های گفته شده، شاید شاخص‌ترین آنها مربوط به بخش نرم‌افزار گوشی باشد؛ جایی که شاهد حضور اندروید 8.1 به صورت پیش فرض‌ هستیم. شایعاتی نیز منتشر شده که در آنها آمده است، احتمال دارد این گوشی یکی از دستگاه‌های ارزان قیمت هواوی باشد که قابلیت پشتیبانی از Project Treble را خواهد داشت.

با توجه به مشخصات ذکر شده نباید منتظر عرضه یک گوشی پرقدرت از هواوی باشیم و حتی شاید گزینه‌های بهتری در بازار یافت شود، اما مطمئنا نقطه قوت و تمرکز رقابتی این گوشی در قیمت آن خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص قیمت یا تاریخ عرضه هواوی Y3 وجود ندارد. با توجه به اینکه نسخه 2017 این گوشی در ماه مه و با قیمت 80 دلار وارد بازار شد، کاربران منتظر همین رنج قیمت برای جانشین آن نیز خواهند بود.

3 در مورد “هواوی Y3 تاییدیه FCC را دریافت کرد؛ یک گوشی چینی و ارزان قیمت!”

  1. هواوی نخرید اصلا .خدمات تعمیراتشون ک همشون دزدن .گوشی من فلش زدن ۱۰۰ هزار تومن ازم پول گزفتن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH