ایرفون سونی Xperia Ear Duo با قیمت 280 دلار راهی بازار می‌شود

با رونمایی شرکت سونی از ایرفون Xperia Ear Duo در MWC 2018، اکنون اعلام شد که این ایرفون با قیمت 79.99 دلار در ماه مه، به بازار عرضه خواهد کرد. پیش فروش این هدست Open Ear که در دو سال گذشته به عنوان یک طرح مفهومی مطرح بود، از دیروز در سایت آمازون آغاز شده است.

Xperia Ear Duo را اصولا می‌توان نقطه مقابل هدفون‌های فوق العاده حذف نویز سونی به حساب آورد. هدف در این ایرفون تجربه یک صدای دوگانه است؛ به این معنا که شما ترکیبی از صدای موسیقی و صدا‌های محیطی که در اطراف شما ایجاد می‌شوند را خواهید شنید. صدا‌های مربوط به اعلان‌ها مانند تقویم شما، سرخط خبر‌ها و دیگر موضوعات مشابه، نیز به هدست ارسال خواهند شد. دستیار گوگل و سیری نیز به طور یکپارچه با این محصول هماهنگ هستند و تنها بستگی به این دارد که شما Xperia Ear Duo را با کدام دستگاه جفت کرده باشید، اندروید یا iOS.

سونی حس شنوایی که تجربه خواهید کرد را اینچنین توصیف کرده است:

این رسانای آکوستیک فضایی (Spatial Acoustic Conductor) که توسط آزمایشگاه برنامه آزمایشگاه آینده، در داخل خود شرکت طراحی شده است، این امکان را فراهم می‌آورد که با کمک واحد رانش، صدا در پشت گوش تولید و به طور مستقیم به درون گوش منتقل شود. به این منظور نیز یک حلقه پشتیبان اختصاصی طراحی شده است تا دور کانال گوش را پوشش دهد، بنابراین شما قادر خواهید بود که صدای موسیقی را در ترکیب با صدای محیطی به طور یکپارچه بشنوید.

در نمایشگاه CES 2018 که ماه ژانویه برگزار شد، از توضیحات داده شده، این طور برداشت شد که این قابلیت چیزی مانند پخش صدای موسیقی‌های آرام و فراگیری است که در محیط‌های وسیع مانند مراکز بزرگ خرید و پاساژ‌ها پخش می‌شود و به گوش ما می‌رسد. یعنی صدا‌ی موسیقی در همه‌جا هست اما هرگز باعث ایجاد آزار و مزاحمت برای صحبت با فروشندگان و یا دوستان‌تان نمی‌شود.

اما اگر دوست دارید که فارغ از غم دنیا در تنهایی خود به لیست پخش آهنگ‌ها و پادکست‌هایتان گوش دهید، قطعا این محصول بدرد‌تان نخواهد خورد. شرکت سونی ادعا کرده است که این محصول قادر به سنجش محیطی و تشخیص خودکار فعالیت‌هاست. البته احتمالا این عملکرد‌ها نیاز به نصب یک اپلیکیشن اختصاصی بر روی گوشی‌ هوشمندتان خواهد داشت.

همچنین Xperia Ear Duo از کنترل ضربه‌ای به همراه حرکات سر نیز پشتیبانی می‌کند (از جمله بالا و پایین بردن سر برای پاسخ به تماس ورودی و یا تکان دادن سر به چپ و راست برای رد کردن تماس). شما همچنین می‌توانید با حرکت سر‌تان به چپ یا راست اقدام به رد کردن یا برگرداندن آهنگ در حال پخش نمایید.

سونی اعلام کرده است که این ایرفون تنها تا چهار ساعت شارژ خواهد داشت اما اگر کیف حمل آن نیز همراتان باشد تا سه برابر این زمان، شارژ بیشتر را برایتان تامین خواهد کرد. در اواخر ماه مه نیز این گوشواره‌های صوتی هوشمند در رنگ‌های سیاه و طلایی در دسترس خواهند بود.

5 در مورد “ایرفون سونی Xperia Ear Duo با قیمت 280 دلار راهی بازار می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH