اطلاعاتی در رابطه با سیستم Dynamic Vibration‌ اکسپریا XZ2 سونی

یکی از ویژگی‌های برجسته گوشی اکسپریا XZ2 سونی که در MWC 2018 معرفی شد، سیستم Dynamic Vibration‌ آن است. یک سیستم لمسی بازخوردی قدرتمند‌تر و پیشرفته‌تر، که لذت موسیقی، فیلم و بازی را دوچندان می‌کند.

در نگاه اول یک موتور ارتعاشی بزرگ‌تر است (در تصویر بالا می‌توانید تفاوت اندازه را ببینید)، به همین دلیل هم برادر کوچک‌تر یعنی XZ2 کامپکت از این قابلیت بی‌نصیب مانده است. نکته دوم نرم‌افزار جادویی آن است که به تجزیه و تحلیل صدا می‌پردازد و فعالیت‌های ارتعاشی را با آن هماهنگ می‌کند. دقت داشته باشید که این آنالیز، تنها بر پایه آهنگ نیست، بلکه قادر است که به فرکانس‌های بالاتر نیز گوش دهد، تا با تعیین بهترین وضعیت ارتعاشی، تجربه حسی کاربر را بهبود ببخشد.

شاید به همین دلیل است که این سیستم همه‌فن حریف است. به طوری که حتی به فرمت صوتی جدید و یا برای بازی‌ها به دستگاه پشتیبان خاصی نیاز ندارد. حقیقتا سونی کار بزرگی را انجام داده است. این ویژگی همچنین کمک کرده تا اسپیکر‌های استریوی XZ2، بسیار قدرتمند‌تر از مدل‌های قبلی باشند.

برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های گوشی جدید اکسپریا XZ2 و برادر کامپکتش می‌توانید مقاله پنج ویژگی برجسته گوشی سونی اکسپریا XZ2 را مطالعه نمایید.

5 در مورد “اطلاعاتی در رابطه با سیستم Dynamic Vibration‌ اکسپریا XZ2 سونی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH