اینترنت پرسرعت داتک

کدام سرویس اینترنت ADSL داتک مناسب است؟ + لیست قیمت نوروز 97

یکی از دغدغه‌های این روزهای مردم ایران خرید اینترنت پرسرعت است که با وجود شرکت‌های مختلف ارایه دهنده آن، انتخاب سرویس دهنده مناسب برای آن‌ها به یک انتخاب سخت تبدیل شده است.

ما در آی‌تی‌رسان تصمیم گرفتیم از این به بعد به معرفی سرویس‌های مختلف شرکت‌های ارایه‌دهنده اینترنت پرسرعت بپردازیم که در سومین گزارش از این سری گزارش‌ها به لیست قیمت اینترنت شرکت داتک می‌پردازیم.

شرکت داتک یکی از ارایه دهندگان با سابقه در زمینه اینترنت پرسرعت است که بسیاری از کاربران اینترنتی از سالیان دور که این شرکت نسبت به ارایه سرویس اینترنت دایال‌آپ اقدام می‌کرد، با آن آشنایی دارند و نام داتک در تهران یکی از نام‌های بسیار قدیمی در این بخش است.

سرویس‌های اینترنت پرسرعت داتک از تنوع بسیار خوبی برخوردار است و دست کاربران را برای انتخاب حجم و بازه موردنظرشان باز نگاه می‌دارد. این شرکت نیز همانند دیگر شرکت‌های فعال در زمینه اینترنت پرسرعت طبق مصوبه جدید وزارت ارتباطات نسبت به ارایه سرویس غیرحجمی با تعیین آستانه مصرف منصفانه روی آورده است که البته با توجه به بررسی‌هایی که انجام دادیم، تعرفه‌های این شرکت جزو تعرفه‌های خوب در بین شرکت‌های مشابه ارزیابی می‌شود.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید این قانون به شرکت‌ها اجازه می‌دهد پس از مصرف یک مقدار ترافیک مشخص شده، سرعت اینترنت کاربر را به عدد 128 کیلوبیت کاهش دهند تا تعادل در استفاده کاربران ایجاد شود.

تعرفه یک ماهه

اینترنت پرسرعت یکماهه داتک
کمترین هزینه برای هر گیگابایت ترافیک در این بازه 225 تومان در طرح 16 مگابیت بوده و بیشترین مبلغ پرداختی نیز 400 تومان در طرح 512 کیلوبیت است.

تعرفه سه ماهه

در طرح سه ماهه داتک، بیشترین مبلغ پرداختی برای هر گیگابایت ترافیک 389 تومان در طرح 512 کیلوبیت است. همچنین کمترین مبلغ پرداختی برای هر گیگابایت 54 تومان در طرح 16 مگابیت ویژه است که یک‌ماه هدیه رایگان نیز دارد.

تعرفه شش ماهه

در این طرح فروش، بیشترین مبلغ پرداختی برای هر گیگابایت 384 تومان در پکیج 512 کیلوبیت است. کمترین مبلغ پرداختی نیز متعلق به پکیج 16 مگابیت ویژه است که برای هر گیگابایت ترافیک مبلغی در حدود 85 تومان پرداخت می‌شود. این پکیج یک‌ماه هدیه رایگان دارد.

تعرفه یک ساله

اینترنت پرسرعت داتک یکساله
در این طرح بیشترین مبلغ پرداختی برای هر گیگابایت ترافیک چیزی در حدود 440 تومان است. کمترین مبلغ پرداختی برای هر گیگابایت در این بازه نیز متعلق به پکیج 16 مگابیت ویژه است که کاربر رقمی در حدود 85 تومان پرداخت می کند. همچنین این پکیج دو ماه هدیه رایگان دارد.
قوانین شرکت داتک برای ارایه سرویس‌های اینترنت پرسرعت نیز به شرح زیر است:
قوانین اینترنت پرسرعت داتک
لازم به ذکر است که تعرفه‌های مطرح شده بدون محاسبه ارزش افزوده بوده و بدیهی است که پرداختی کاربران برای هر گیگابایت بیشتر از مبالغ اعلامی خواهد بود. به طور مثال در سرویسی که هزینه هر گیگابایت 50 تومان اعلام شده است، مبلغ پرداختی کاربر چیزی در حدود 55 تومان خواهد بود.
همچنین طبق بررسی‌های ما داتک جزو شرکتهای مقرون به صرفه برای کاربران تهرانی و مازندرانی ارزیابی می‌شود و اگر به دنبال خرید اینترنت پرسرعت هستید، این شرکت را در لیست بررسی خود قرار دهید.
ما در آی‌تی رسان آماده ارایه مشاوره پیرامون انتخاب سرویس اینترنت پرسرعت برای شما کاربران عزیز هستیم. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

5 در مورد “کدام سرویس اینترنت ADSL داتک مناسب است؟ + لیست قیمت نوروز 97”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH