شیائومی Mi 7

شیائومی برخی از ویژگی‌های مهم Mi Mix 2S را طی روزهای آتی معرفی می‌کند

شیائومی اعلام کرده است که از می میکس 2S در تاریخ 27 مارس به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. با این حال به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد به صورت مجزا پیش از رونمایی رسمی برخی از ویژگی‌های این پرچم‌دار را معرفی کند. این غول چینی اعلام کرده است که برخی جزییات جالب در مورد شیائومی می میکس 2S را در روزهای آتی منتشر خواهد کرد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت پرچم‌دار آینده شیائومی از چیپست اسنپدراگون 845 استفاده خواهد کرد. این موضوع را می‌توان از امتیاز 273741 واحدی به دست آمده توسط این اسمارت‌فون در AnTuTu متوجه شد. البته این موضوع را پیش‌تر در شایعات زیادی مشاهده کرده بودیم. همان‌طور که گفته شد شیائومی قصد دارد دیگر جزییات جالب می میکس 2S را از چند روز آینده و به تدریج در صفحه رسمی خود، در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کند.

ما هنوز نمی‌دانیم که این کمپانی قرار است چه قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی را از اسمارت‌فون آتی خود لو دهد. اولین تیزر منتشر شده به استفاده از چیپست اسنپدارگون 845 باز می‌گشت، بنابراین انتظار می‌رود طی روزهای آینده اطلاعات جزیی‌تری را از این اسمارت‌فون شاهد باشیم.

3 در مورد “شیائومی برخی از ویژگی‌های مهم Mi Mix 2S را طی روزهای آتی معرفی می‌کند”

  1. دوربینش اون گوشه گذاشته یه جورای نامتقارن شده اصلا نمای گوشی زشت کرد ..دقیقا همون حرکتی که اپل روی ایفون ایکس انجام داد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH