بازی Fruits Legend

بررسی بازی Fruits Legend؛ افسانه میوه‌ها!

به نظر می‌رسد بازی‌های جور کردنی از دسته عناوینی محسوب می‌شود که هر سازنده بازی باید در کارنامه خود داشته باشد. Fruits Legend نیز یک بازی پازل در سبک جورکردنی است که توسط استودیو appgo توسعه یافته است، این گروه بازی سازی پیش‌تر نیز چند نسخه مختلف از همین نوع بازی را منتشر کرده است. در ادامه نگاهی دقیق‌تر بر این بازی خواهیم داشت.

گیم‌پلی

همان‌طور که از عنوان Fruits Legend مشخص است، در این بازی با میوه‌ها سر و کار دارید. البته این به معنای پرورش آن‌ها و یا خرد کردنشان به وسیله شمشیر سامورایی نیست! بلکه تنها باید حداقل سه میوه هم‌نوع را در صفحه انتخاب کنید تا حذف شوند و امتیاز بگیرید!

خوشبختانه هم‌چون اکثر عناوین این سبک، لازم نیست سه آبجکت هم‌سان حتما در یک خط قرار داشته باشند بلکه می‌بایست آن‌ها را به وسیله خط به یکدیگر وصل کنید. در هر مرحله امتیاز مشخصی به عنوان هدف تعیین شده است که کاربر باید در بازه زمانی در نظر گرفته شده به آن برسد. در هر مرحله زمان در نظر گرفته شده کاهش پیدا می‌کند و از سویی امتیاز مورد نیاز برای گذراندن آن بیش‌تر می‌شود. بنابراین رد کردن بازی خصوصا در مراحل بالاتر، مستلزم واکنش‌های سریع و هم‌چنین اندکی شانس کاربر خواهد بود.

Fruits Legend از 180 مرحله تشکیل شده است که به نسبت سایر عناوین مشابه هم‌چون کندی کراش، بسیار کم به نظر می‌رسد. هم‌چنین در این بازی هیچ نوآوری را مشاهده نمی‌کنیم وتنها شاهد استفاده از چالش‌ها و قابلیت‌های در نظر گرفته شده در دیگر بازی‌ها هستیم. هم‌چنین گیم‌پلی با سرعت بسیار زیادی به سمت سخت‌تر شدن حرکت می‌کند، به گونه‌ای که پس از رد کردن چند مرحله تقریبا نمی‌توان امتیاز لازم را برای گذراندن مراحل بالاتر، کسب کرد.

خوشبختانه این بازی به شبکه اینترنت نیازی ندارد، از این رو کاربر می‌تواند در هر شرایطی به آن دسترسی داشته باشد. هم‌چنین با توجه به حجم کم بازی و سادگی آن، می‌توان گفت که Fruits Legend روی تمامی اسمارت‌فون‌های اندرویدی حتی ضعیف‌ترین آن‌ها به خوبی قابل اجراست.

گرافیک

اگرچه بازی‌های پازلی معمولا گرافیک خوب و فوق‌العاده‌ای ندارند، اما Fruits Legend بدون شک می‌تواند یکی از بدترین‌ها باشد. طراحی میوه‌ها به شدت فانتزی بوده و مدل‌های در نظر گرفته شده کیفیت مناسبی ندارند. انیمیشن‌ها نیز بسیار سطح پایین و ابتدایی است و به هیچ وجه قابل مقایسه با عناوینی هم‌چون کندی کراش و حتی Angry Birds Match نیست. گرافیک Fruits Legend بیشتر به بازی‌های تحت پلتفرم جاوا شباهت دارد و زیبنده یک بازی در سال 2018 نیست!

با این همه تنوع رنگی خوبی را در المان‌های بازی مشاهده می‌کنیم که می‌تواند نظر کودکان که طیف سنی اصلی مدنظر سازنده برای این بازی است را به خود جلب کند.

صداگذاری

Fruits Legend حتی از نظر صداگذاری نیز یک بازی به‌روز محسوب نمی‌شود، تنها موسیقی در نظر گرفته شده برای بازی بسیار آزاردهنده بوده و تقریبا قابل تحمل نیست. افکت‌های صوتی نیز بسیار ابتدایی بوده و با حال و هوای بازی هماهنگی ندارد. به صورت کلی باید بگوییم که بدون صدا بازی کردن آن بسیار جالب‌تر به نظر می‌رسد؛ البته این موضوع یک مزیت محسوب می‌شود، زیرا کاربر می‌تواند در طول انجام دادن بازی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهد!

جمع بندی

Fruits Legend یک بازی با گیم‌پلی تکراری است. در این بازی به هیچ وجه نوآوری را مشاهده نمی‌کنیم، با این حال حجم کم، قابلیت اجرا روی اسمارت‌فون‌های ضعیف و گیم‌پلی چالش برانگیز و سخت را می‌توان از جمله نکات مثبت آن دانست. هم‌چنین به دلیل عدم نیاز به اتصال به اینترنت، کاربران می‌توانند در هر موقعیتی از آن استفاده کنند. Fruits Legend با حجم تقریبی 15 مگابایت از طریق کافه بازار قابل دریافت است.

4 در مورد “بررسی بازی Fruits Legend؛ افسانه میوه‌ها!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH