ایسوس ذن‌فون 5 مکس با تراشه اسنپدراگون 660 در گیک‌بنچ دیده شد

کمپانی ایسوس دو هفته پیش در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون از گوشی‌های جدید سری ذن‌فون رونمایی کرد. ایسوس ذن‌فون 5z، ایسوس ذن‌فون 5 و ایسوس ذن‌فون 5 لایت سه عضوی بودند که چندی پیش معرفی شدند اما هیچ‌کس حرفی درباره گوشی جدید این سری نزد. ایسوس ذن‌فون 5 مکس عضو جدیدی است که وجودش را با حضور در گیک‌بنچ ثابت کرد.

با آن‌که وجود این گجت در واقعیت تقریبا به اثبات رسیده است، اما هنوز شاهد معرفی رسمی آن نبوده‌ایم. پس از آن‌که این مدل جدید توانست تاییدیه‌های مرتبط با وای‌فای را کسب کند، حالا پای به میدان بنچمارک گیک‌بنچ گذاشته تا عیار قدرت پردازشی آن مورد سنجش قرار گیرد. ایسوس ذن‌فون 5 مکس با شماره مدل ASUS_X00QD مهمان جدید گیک‌بنچ بوده است.

همان‌گونه که مشاهده می‌کنید، گیک‌بنچ اطلاعات زیادی درباره مشخصات سخت‌افزاری این هندست در اختیار ما قرار نداده است. با این حال دیوایس مورد بحث ما به تراشه اسنپدراگون 660 مجهز بوده و 4 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است. این اسمارت‌فون توانسته با تراشه قدرتمند خود در بخش تک‌هسته و چند هسته‌ای امتیازهای 1518 و 5386 را کسب کند که نشان از قدرت بالای آن دارد.

مطابق انتظار، اندروید 8 اوریو این مجموعه را رهبری خواهد کرد. این‌ها تنها اطلاعاتی است که در حال حاضر از ذن‌فون جدید ایسوس در اختیار داریم اما روزهای آینده اخبار بیش‌تری درباره این گجت دوست‌داشتنی خواهیم شنید.

3 در مورد “ایسوس ذن‌فون 5 مکس با تراشه اسنپدراگون 660 در گیک‌بنچ دیده شد”

  1. طراحی فقط طراحی گوشی های ال جی . فکرشده ترین طراحی ها رو بین گوشی های موجود در بازار رو داره. وی 30 پلاسش که به نظرم اوج خلاقیتشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH