مک‌بوک ایر جدید شرکت اپل احتمالا به یک نمایشگر رتینا مجهز می‌شود

پیش‌تر و در اوایل ماه جاری شایعه‌ای مطرح شد که از آمادگی اپل برای عرضه یک مک‌بوک ایر جدید حکایت داشت. گفته می‌شود که این مک‌بوک ایر جدید دارای برچسب قیمتی ارزان‌تری خواهد بود؛ اما جز این، اطلاعات چندان دیگری در دست نیست. اگرچه بر اساس گزارشی از نشریه Digitimes (به نقل از وب‌سایت MacRumors)، جزئیات بیش‌تری از این محصول مشخص شده است.

جزئیات مربوطه بر محوریت صفحه نمایش لپ‌تاپ جدید اپل ارایه شده‌اند و ظاهرا از وجود نمایشگر رتینا در مک‌بوک ایر جدید حکایت دارند. اما موضوع جالب توجه این است که Digitimes از این کامپیوتر تحت عنوان “مک‌بوک” و نه “مک‌بوک ایر” یاد می‌کند. اگرچه اندازه 13.3 اینچی نمایشگر دستگاه بیانگر آن است که این محصول، نوعی مک‌بوک ایر به شمار می‌رود. مگر آن‌که مشخصا اپل قصد ارایه یک مک‌بوک 13.3 اینچی را داشته باشد که این موضوع مسلما کامپیوتر مذکور را گران‌تر خواهد کرد.

همچنین Digitimes ادعا می‌کند که قیمت این لپ‌تاپ، مشابه با مک‌بوک ایر فعلی اپل با قیمت 999 دلار یا احتمالا گران‌تر از آن خواهد بود و این محصول همانند مک‌بوک پرو 13.3 اینچی اپل از یک صفحه نمایش با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل استفاده می‌کند. وب‌سایت Digitimes لزوما همیشه موثق‌ترین منبع برای انتشار اخباری از این دست نبوده و لذا این بار نیز شایعات مطرح شده را نبایستی چندان جدی گرفت.

با این‌حال اپل علاقه‌مند است تا صفحه نمایش‌های رتینای خود را به بازار عرضه نماید؛ نمایشگرهایی که می‌توانند در مک‌بوک ایر جدید این شرکت مورد استفاده قرار بگیرند. اما تا زمان مشخص شدن موضوع بایستی منتظر ماند و به شایعاتی از این دست با دیده تردید نگاه کرد.

3 در مورد “مک‌بوک ایر جدید شرکت اپل احتمالا به یک نمایشگر رتینا مجهز می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH