نوکیا 9

رندرهای جدیدی از گوشی نوکیا 9 منتشر شد

بر اساس خبرهای منتشرشده، شرکت HDM Global در حال کاربر روی گوشی پرچمدار نوکیا 9 است. این کمپانی آخرین محصول خود را اواخر ماه فوریه در طی برگزاری MWC 2018 معرفی کرد. محصولی با نمایشگر خمیده که نوکیا 8 سیروکو نام داشته و توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

انتظار می‌رود که نوکیا 9 به‌عنوان پرچم‌دار جدید فنلاندی‌ها معرفی شود و از پرچمداران کنونی نمونه‌ای برتر و کامل‌تر باشد. رندرهای جدید این گوشی هیجان‌انگیز نشان می‌دهد که نوکیا 9 احتمالا از طراحی مشابه با آی‌فون X بهره خواهد برد.

نوکیا 9

در قسمت بالایی صفحه‌نمایش این گجت بخشی برش خورده وجود دارد. ظاهرا بعد از معرفی پرچمدار گران قیمت اپل، بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند قصد دارند که محصولاتی با این سبک از طراحی تولید کنند. این بار به جای استفاده از نمایشگر خمیده شاهد به‌کارگیری نمایشگری با باریک‌ترین حاشیه‌های کناری در پرچمدار نوکیا خواهیم بود. حاشیه بخش زیر نمایشگر اندکی ضخیم بوده و در گوشه آن لوگوی نوکیا به چشم می‌خورد. این گوشی پرچمدار با پردازنده اسنپدراگون 845 عرضه خواهد شد.

در تصاویر بخش پشتی، اطلاعات قبلی درخصوص حضور دوربین اصلی با لنز پنج‌گانه تایید می‌شود. علاوه بر این، با توجه به عدم حضور حسگر اثر انگشت در بخش پشتی و قسمت پایینی نمایشگر باید منتظر قرارگیری این سنسور در دل نمایشگر باشیم. شایعات اخیر حاوی این مطلب بود که فنلاندی‌ها در نظر دارند گوشی جدیدی با نام نوکیا 8 پرو را مرداد ماه سال آینده معرفی کنند. سرانجام اندکی بعد در شهریور ماه یا مهر ماه نیز پرچمدار واقعی این کمپانی یعنی نوکیا 9 معرفی خواهد شد.

3 در مورد “رندرهای جدیدی از گوشی نوکیا 9 منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH