اسمارت‌فون گیمینگ شیائومی بلک شارک در گیک‌بنچ رویت شد

بلک‌ شارک نام یکی از زیر مجموعه‌های هلدینگ بزرگ شیائومی است که مسئولیت توسعه اسمارت‌فون مخصوص بازی این کمپانی را بر عهده دارد. این هندست گیمینگ به احتمال بسیار زیاد با نام شیائومی بلک شارک معرفی خواهد شد.

حدود یک ماه پیش اسمارت‌فونی به نام همین نام در آنتوتو رویت شد و حالا نوبت به گیک‌بنچ رسیده است تا اطلاعاتی از این هندست ناشناخته را در اختیار ما بگذارد. مطابق اطلاعات به دست آمده از گیک‌بنچ، این هندست با شماره مدل Blackshark SKR-A0 مورد سنجش قرار گرفته است.

از همان ابتدا اندروید 8.1 اوریو این گجت قدرتمند را هدایت خواهد کرد. این اسمارت‌فون از چیپست اسنپدارگون 845 بهره برده و یک رم 8 گیگابایتی آن را همراهی خواهد کرد. شیائومی بلک شارک در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 2452 و 8452 را کسب کرده است.

اطلاعات منتشر شده توسط آنتوتو حاکی از آن بود که شیائومی بلک شارک از نمایشگری با نسبت تصویر 18 به 9 استفاده می‌کند که وضوح آن فول اچ‌دی پلاس است. اسمارت‌فون مخصوص بازی Razer از نمایشگری با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز استفاده می‌کرد، بنابراین انتظار می‌رود این دیوایس نیز از نمایشگری با همین نرخ رفرش بهره‌مند باشد. سخت نیست که حدس بزنیم این اسمارت‌فون با یک باتری غول پیکر روانه بازار خواهد شد.

نکته بسیار جالب در رابطه با این هندست، کسب امتیاز فوق‌العاده 270680 در آنتوتو است. برای نسخه آزمایشی این اسمارت‌فون از حافظه داخلی 32 گیگابایتی استفاده شده اما با این حال ممکن است هنگام معرفی رسمی این محصول نسخه‌های 64، 128 و حتی 256 گیگابایتی آن را نیز مشاهده کنیم. متاسفانه تاکنون هیچ جزئیاتی در رابطه با زمان معرفی، عرضه و قیمت این اسمارت‌فون منتشر نشده اما به زودی خبرهای بیش‌تری درباره این گوشی گیمینگ خواهیم شنید.

4 در مورد “اسمارت‌فون گیمینگ شیائومی بلک شارک در گیک‌بنچ رویت شد”

  1. مهدی حاجیان

    گوشی و گیم؟؟
    والا الان یه گوشی 1.500 هم از پس سنگین ترین بازی ها بر میاد
    بازی های موبایل رو نمیشه گیمینگ نامید

  2. اسمارت فون برای گیمینگ زدن خیلی بی معنیه الان همه گوشی ها خودشون یه پا گیمینگ هستن واسه خودشون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH