چگونه در تنظیمات سریع اندروید اوریو یک تم تیره اعمال کنیم؟

اندروید اوریو با توجه به والپیپر شما یک تم مشکی یا سفید رنگ را بر روی رابط کاربری تنظیمات سریع اعمال می‌کند اما شما می‌توانید یک تم اختصاصی و یک تصویر زمینه خاص را برای این قسمت اعمال کنید. برای این کار یک راه حل بسیار ساده را به شما آموزش خواهیم داد، پس همراه آی‌تی‌رسان باشید.

این کار به لطف یک نرم‌افزار جدید به اسم +LWP قابل انجام است. این نرم‌افزار در واقع یک لایو‌ والپیپر است که با استفاده از یک ترفند ساده اندروید اوریو را فریب می‌دهد. شما توسط این برنامه می‌توانید یک والپیپر مشکی داشته باشید، در حالی که تنظیمات سریع شما تم سفید را برایتان به نمایش در‌می‌آورد و یا برعکس، یک والپیپر سفید و تم مشکی داشته باشید.

برای شروع کار ابتدا اپلیکیشن +LWP را از این لینک دانلود و نصب کرده و سپس آن را را اجرا کنید. در واقع شما فقط با یک صفحه ساده در این نرم‌افزار رو‌به‌رو هستید. برای ادامه کار باید وضعیت بخش  Set as current live wallpaper را به حالت روشن تغییر دهید.

حال باید تصویری را انتخاب کنید که می‌خواهید به عنوان والپیپر دستگاه خود آن را داشته باشید. در این قسمت باید دو برش عمودی و افقی را به‌ترتیب برای تصویر خود تنظیم کنید. این اپلیکیشن به‌طور پیش‌فرض از تم مشکی استفاده خواهد کرد که در‌صورت تمایل می‌توانید آن را در بخش Select Background Color تغییر داده و یک رنگ روشن را برگزینید.

4 در مورد “چگونه در تنظیمات سریع اندروید اوریو یک تم تیره اعمال کنیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH