دوربین گوشی هواوی P20 قابلیت ضبط ویدیوهای سوپر اسلوموشن را داراست

تنها یک هفته به معرفی گوشی‌های پرچمدار هواوی P20 باقی مانده است. با این حال اگر می‌خواهید که بدانید دوربین سه‌گانه این پرچمداران توانایی چه کاراهایی را دارد، پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را از دست ندهید.

تیزر جدید از گوشی های هواوی P20 منتشر شده که نشان می‌دهد این کمپانی چینی نیز قرار است در پرچمدار بهاره خود از قابلیت‌های مدرن دوربین پرچمدارانی مانند گلکسی S9 و اکسپریا XZ2 استفاده کند. منظور دقیق ما همان قابلیت ضبط ویدیوهای سوپر اسلوموشن است که این روزها مایه رقابت کمپانی‌هایی هم‌چون سامسونگ و سونی شده است.

اگر هواوی می‌خواهد که پرچمدارش را همانند پرچمدار سونی به قابلیت فیلم‌برداری اسلوموشن با نرخ 960 فریم بر ثانیه مجهز کند، به یک سنسور مجزای داری حافظه انباشته نیاز دارد تا عملیات بافر حجم عظیم فریم‌های مورد نیاز برای ثبت پشت سر هم فریم‌های یک ویدیوی اسلوموشن را در این سرعت و رزولوشن (ویدیوی فول‌اچ دی با نرخ 960 فریم بر ثانیه) به انجام برساند.

واقعا تحمل کردن و صبوری برای تست کردن دوربین این گوشی سخت است اما اگر بخواهیم با توجه به این گفته‌ها و البته تجارب گذشته مانند عملکرد دوربین میت 10 اظهار نظر کنیم باید بگوییم که دوربین هواوی P20 قطعا یکی از بهترین نمونه‌های تولیدی این کمپانی خواهد بود. این اسمارت‌فون در اروپا دو نسخه متفاوت با 4/6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. البته در دیگر مناطق جهان می‌توان مدل‌های دیگری از این گجت را نیز مشاهده کرد.

گوشی هواوی P20 پرو با بهره‌مندی از یک نمایشگر 5.8 اینچی در کنار 4 گیگابایت رم و  128 گیگابابت حافظه داخلی قیمتی حدود 680 یورو خواهد داشت. این در حالی است که هواوی P20 پرو با نمایشگر 6.1 اینچی، رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی برچسب قیمتی 900 یورویی را پیش روی خود می‌بیند.

4 در مورد “دوربین گوشی هواوی P20 قابلیت ضبط ویدیوهای سوپر اسلوموشن را داراست”

  1. واقعا این گوشی این قیمت میارزه؟
    اونم برندی مثل هواوی؟
    هواوی گوشی های خوبی میزنه ولی قیمت بالاست الکی هم بالاست

  2. این گوشی حتی از گوشی های رده پایین ال جی هم به نظر کارایی پایین تره و فقط داره با تبلیغات خودشو مطرح می کنه

  3. عرفان مهرویی

    هواوی به نظرم نمی تونه با برندهای معتبری مثل ال جی مبارزه کنه. به زودی باید این برندها جاشونو به برندهای بزرگی ال جی و اپل و ..بدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH