گلکسی تب S4

شایعات پایان یافت؛ سامسونگ در دام طرح رجیستری افتاد

14 آذر ماه سال گذشته یکی از روزهای تاثیرگذار در تاریخ آی‌سی‌تی کشور بود که یکی از مهم‌ترین طرح‌های مشترک وزارت صنعت و وزارت ارتباطات اجرایی شد و طبق آن برندهای مختلف تولید کننده تلفن همراه، مشمول بخشنامه‌ای شدند که خریداران آنها می‌بایست برای استفاده از شبکه مخابراتی کشور، دستگاه خریداری شده را در سامانه همتا ثبت می‌کردند. بسیاری از برندهای حال و حاضر کشور به این طرح وارد شدند ولی شایعاتی پیرامون سامسونگ مطرح شد که پرفروش‌ترین برند کشورمان نیز بود.

به گزارش آی‌تی‌رسان، پس از شایعات زیادی که پیرامون شامل شدن سامسونگ در طرح رجیستری مطرح شد، وزیر ارتباطات شخصا به موضوع وارد و اعلام کرد که به زودی این برند پرفروش نیز وارد طرح خواهد شد و هیچ معامله پشت پرده‌ای با سامسونگ وجود نداشته است.

در همین رابطه عبدالمجید اجتهادی، مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در مصاحبه‌ای گفت:

طبق آمار و اطلاعاتی که در دست داریم، سامسونگ رتبه اول فروش در بین برندهای موجود در کشور را دارد ولی این موضوع جلوی وارد شدن این برند به رجیستری را نخواهد گرفت و تا پایان فروردین ماه سال جاری این برند نیز به طرح اضافه خواهد شد. ما در حال حاضر پرونده‌های قاچاق گوشی‌های سامسونگ زیادی داریم که با اضافه شدن این برند به طرح رجیستری، از تعداد آنها کاسته خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ترفند فروشندگان گوشی‌های قاچاق گفت:

به مردم توصیه می‌کنیم که در هنگام خرید گوشی‌های نو دقت کافی را داشته باشند و فریب وعده‌های توخالی فروشندگان برای رجیستر کردن گوشی‌های قاچاق را نخورند.

3 در مورد “شایعات پایان یافت؛ سامسونگ در دام طرح رجیستری افتاد”

  1. عرفان مهرویی

    خدایی این سامسونگ رو باید بگیرن بندازن بیرون از کشور . برندی که فقط بلده به مردم توهین کنه با رفتارش . حیف برندهای بزرگی مثل ال جی که با کیفیت و پشتیبانی خوب به مشتریانش احترام میزاره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH