با استفاده از شاترگرپ بر روی گوشی هوشمند خود به‌راحتی عکس سلفی بگیرید

هر روزه گوشی‌های هوشمند باریک‌تر و باریک‌تر می‌شوند. با اینکه این ویژگی خوبی محسوب می‌شود اما گرفتن عکس سلفی را با مخاطراتی همراه می‌سازد. عدم تعادل در دست گرفتن گوشی یکی از این موارد است. اگر شما نیز با این مشکل روبرو هستید، دیگر نگران نباشید چون کنترلر دوربین گوشی هوشمند شاتر‌گرپ (Shutter Grip) یک راه‌حل بسیار ساده اما موثر برای این معضل است.

با اتصال این گجت ساده به گوشی هوشمند‌تان به راحتی می‌توانید آن را در دست بگیرید و بدون نگرانی از افتادن گوشی و لرزش دست و تار‌شدن عکس‌ها، تصاویری فوق‌العاده‌ای را ثبت کنید. قیمتش هم 30 دلار بیشتر نیست.

این گجت با تمامی انواع گوشی‌های هوشمند چه با قاب و چه بدون قاب سازگار است و در سه رنگ سیاه، آبی و طلایی عرضه می‌شود. به طور خلاصه شاتر‌گرپ یک دستگیره ثابت و ارگونومیک دارای یک دکمه بی‌سیم شاتر است. پس با شاترگرپ دیگر هرگز نباید نگران افتادن گوشی و تاری تصاویر باشید و همچنین دیگر نیازی نیست در هوای سرد دستکش خود را برای گرفتن عکس در بیاوردید.

در ضمن شاترگرپ دارای پیچ اتصال به سه‌پایه عکاسی نیز هست و این امکان را به شما می‌دهد که از فاصله دورتر نیز اقدام به گرفتن عکس کنید. در این صورت به راحتی هم از سوژه و هم از خودتان به طور همزمان در کنار هم و بدون کمک گرفتن از شخص دیگری، می‌توانید عکس بگیرید.

4 در مورد “با استفاده از شاترگرپ بر روی گوشی هوشمند خود به‌راحتی عکس سلفی بگیرید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH