اطلاعات جدید درخصوص ساعت هوشمند گیر S4 سامسونگ منتشر شد

طبق گزارش‌های به‌دست آمده، کمپانی سامسونگ در حال کار بر روی ساعت هوشمند جدیدی است که قرار است جانشین مدل‌های سری گیر S3 و گیر اسپورت شود. به تازگی برخی منابع اطلاعاتی را درباره این ساعت هوشمند که احتمالا گیر S4 نام خواهد گرفت، منتشر کرده‌اند.

مطابق اطلاعات اعلام شده در وب‌سایت SamMobile، این اسمارت‌واچ دارای شماره مدل SM-R800 بوده و احتمالا سامسونگ گیر S4 نامیده می‌شود؛ هرچند تاکنون هیچ منبع موثقی این نام را تائید نکرده است. متاسفانه تا به این لحظه جزئیات بیشتری درخصوص این گجت منتشر نشده است. با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که ساعت هوشمند جدید کره‌ای‌ها به سخت‌افزار داخلی ارتقا یافته مجهز شده و از قابلیت‌های بیشتر و بهبود یافته‌ای برای تناسب اندام بهره‌مند باشد.

همانند نسل‌های قبلی، این دیوایس نیز به سیستم‌عامل اختصاصی و خانگی تایزن مزین شده و خبری از سیستم‌عامل جدید Wear OS در آن نخواهد بود. انتظار داریم که به‌مانند مدل‌های Frontier و کلاسیک از خانواده گیر S3 و البته مدل گیر اسپورت، این ساعت هوشمند نیز با هر دو سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‌اس سازگاری کامل داشته باشد. در نهایت باید اشاره کنیم که متاسفانه این اسمارت‌واچ حداقل تا سه‌ماهه پایانی سال 2018 عرضه نشده و باید زمان زیادی برای عرضه آن صبر کرد.

3 در مورد “اطلاعات جدید درخصوص ساعت هوشمند گیر S4 سامسونگ منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH